Експрес-аналіз сайту!!!!

Якщо у вас вже є сайт в інтернеті, можливо, ви не задоволені його ефективністю. Він не знаходиться у верхніх позиціях при пошуку, відвідувачі сайту рідко стають реальними клієнтами, а загальна кількість відвідувачів менше, ніж ви очікували. При цьому ви постійно платите фахівцям за підтримку сайту в робочому стані його просування. В цьому випадку краще запросити фахівця, не пов’язаного з розробниками і оптимізаторами, які працюють над вашим сайтом, щоб він зміг виявити недоліки і підказати шляхи виправлення ситуації. Навіть якщо ви задоволені сайтом, свіжий погляд ніколи не завадить, і періодичний аналіз піде на користь будь-якого сайту. Найпростіший аналіз сайту можна зробити самостійно, скориставшись одним із сервісів, наявних в інтернеті. Також хочемо вам порекомендувати https://top-1-seo.dp.ua

Знайти такий сервіс можна за допомогою будь-якої пошукової системи. Ви зможете дізнатися рейтинг сайту в різних пошукових системах і деяку додаткову інформацію, але для повноцінного аналізу краще скористатися послугами фахівця. Вам необхідно тільки сказати адресу сайту і цікавлять вас пошукові запити, щоб отримати звіт за поточним станом і рекомендації по виправленню помилок. При цьому можна замовити експрес – аналіз або повний аудит сайту. Експрес – аналіз включає в себе аналіз пошукової оптимізації сайту і рекомендації щодо зміни структури та вмісту веб – сторінок для кращої відповідності пошуковим запитам. Також видаються рекомендації по збільшенню або зміни структури зовнішніх посилань на сайт. Крім аналізу пошукової оптимізації виконується аналіз юзабіліті, тобто зручності використання сайту відвідувачами.

Також проглядається HTML – код сайту і даються рекомендації по його поліпшенню. Повний аудит сайту означає приблизно те ж саме, але в більшому обсязі. Аналізується не лише пошукова оптимізація сайту, але і особливості сайтів конкурентів. Крім відомих пошукових запитів пропонуються додаткові фрази, які можуть залучити відвідувачів. Зручність використання сайту розглядається з точки зору цільових груп. В результаті власник сайту отримує точне уявлення про те, які проблеми відчувають пошукові системи і відвідувачі при роботі з його сайтом і як вирішити ці проблеми.