Вважається, що просувати сайт в пошукових системах – важка робота. Так воно і є. Її можна поділити на внутрішню і зовнішню оптимізацію. Дану роботу можна полегшити за допомогою спец. програм, плагінів, системних файлів.
Іншими словами, оптимізація сайту – це сукупність дій для підвищення його продуктивності. Нерідко, в цьому розглядають тільки пошукову оптимізацію сайту. У підсумку, вона покращує видимість сайту в пошукових системах і піднімає позиції ресурсу в пошуковій видачі. Не оптимізувавши свій сайт, важко буде розкрутити його і підняти в Топі.
Внутрішня оптимізація
Оптимізація шаблону. Багато хто думає, що внутрішня оптимізація – це написання статей під певні запити. Насправді важлива оптимізація шаблону. Потрібно правильно налаштувати код.
Детальніше:
1. Пам’ятайте, що блок з вмістом треба розміщувати зверху на сторінці. В результаті чого, пошукова система Google вибере першу посилання з усіх представлених на сторінці. Зробити це можна за допомогою послуг верстальника сайтів.
2. Потрібно закривати від індексації пошукових систем всі непотрібні зовнішні посилання. Таку роботу виконує тег nofollow. В пошукових системах Google і Yahoo цей тег працює, а Яндекс – ні. Але все-таки, даний тег слід використовувати (для страховки). Нижче наведено приклад посилання закритій таким тегом: http:// Ім’я Вашого сайту
3. Тег noindex закриває текст від пошукачів: Тут пишемо закритий текст
Для перевірки индексируемости посилання або тексту використовуйте плагіни Seobar і Seo Quake для Opera і Firefox відповідно.
4. Не робіть більше 2-3 рівнів вкладень. Наприклад: написали статтю і виклали на сайт. Виходить 3 рівня: головна сторінка сайту — > категорія або рубрика — > стаття.
5. Не використовуйте посилання, які посилаються самі на себе.
6. Щоб пошуковики нормально сприймали сайт, його код повинен бути правильним. Від цього залежить те, як сайт буде відображатися в різних браузерах.
7. Пам’ятайте про прикріплення сайту з www і без нього. Використовуйте 301 редирект. Потрібно прописати нижче наведений код в файл .htaccess, який заміщений в кореневому каталозі сайту. При цьому в коді треба замінити слова (сайт) назву сайту:
Options +FollowSymLinks
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.сайт.ru$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://сайт.ru/$1 [R=301,L]
Теги і мета-теги
1. Особливості мета-тега title (заголовок): унікальність, заголовок не повинен повторюватися на сайті; заголовки повинні бути зрозумілими для відвідувачів сайту; ключові слова розміщуйте біля початку тега title.
2. Для відображення короткого опису (фрагментом) ресурсу в пошукових системах використовуйте мета-тег description (опис). Він також повинен бути унікальним і грамотно написаним (для відвідувачів). З допомогою деяких плагінів WordPress до певних сторінок сайту можна додати перелінковку (прив’язка сторінок один з одним різних сайтів або одного з допомогою гіперпосилань). Також фрагментом можна оформити іконками соц. мереж або рейтингом якоїсь статті за допомогою плагіна, наприклад: WP Post Ratigs.
3. Keywords (ключові слова). На даний момент ключові слова не так значимі, принаймні для Google. Для Яндекс вони все ще потрібні.
4. Теги
… використовуються для оформлення заголовків.
5. Теги і (жирний шрифт). Перевага віддається тегу , а тег можна опустити.
Контент. Правила написання статей:
1. Пишіть унікальні тексти;
2. Публікуйте статті ближче до верху сторінки;
3. Використовуйте мета-теги і грамотно їх розставляйте;
4. Уникайте повтору контенту. У цьому допоможе файл robots.txt;
5. Для читабельності посилань застосовуйте плагін Ukr-to-Lat;
6. Для правильної простановки мета-тегів title, description, keywords) застосовуйте Platinum Seo Pack плагін;
7. У зображеннях використовуйте атрибути alt і title для його оптимізації (замість слова сайт впишіть назву Вашого сайту):
8. Красиво оформіть сторінку з помилкою 404.
Внутрішня перелінковка
Відмінна річ! На сторінку, яка просувається, вона переводить статична вага. І чим він більше, тим вище сторінка в пошуковій видачі. Низькочастотні запити також просуваються за допомогою внутрішньої перелінковки. На сайті з безліччю сторінок однієї перелінковкою з ТОП можна вивести багато низькочастотні запити.
Плагіни внутрішньої перелінковки для движка WordPress:
— Sitemap Generator – створює карту сайту, що дає можливість пошуковикам з легкістю індексувати нові сторінки і пов’язувати всі один з одним.
— “Хлібні крихти” – використовуються для зв’язки головної сторінки, визначеної сторінки і рубрики (підрубрики), де стаття і розташована .
— WP Popular Post – в сайдбар сайту виводить, наприклад: популярні статті.
Поради по внутрішній перелінковці:
1. Бажано, щоб текст посилання (анкор), будь-то внутрішня або зовнішня не був однаковим. Наприклад: “На яку тему створити сайт”, “Вибір тематики сайту”…
2. Потрібно пам’ятати, що на різних сторінках ефективність посилань буде відрізнятися. Все залежить від рівня PR (Page Rank) певної сторінки, кількості зовнішніх і внутрішніх посилань, що виходять з неї.
3. Намагайтеся не розміщувати на одній сторінці декілька посилань.
4. Не використовуйте багато вихідних посилань.
Загалом, важливі моменти з внутрішньої оптимізації були розглянуті.
Зовнішня оптимізація
Її робота полягає в тому, щоб отримувати кількість посилань, що виходять з інших сайтів на Ваш ресурс. І коли їх стає більше, тим краще. Адже авторитет сайту піднімається на “очах” пошукових систем.
Тепер обговоримо те, як отримати зворотні посилання (беклінків) на сайт:
1. За допомогою спец. програм (1ps.ru) або сервісів (autoreg.ru), свій сайт можна зареєструвати на багатьох ресурсах. На сьогодні посилання з каталогів не дуже ефективні. Майже такий результат і з каталогами статей. Тут в каталог додаємо тільки потрібну статтю. Бажано працювати з білими каталогами (не треба розміщувати беклінків). З каталогом прес-релізів те ж саме, що і з каталогом статей. Відрізняються вони формою подачі і тим, що їх значно менше.
2. Є можливість розмістити оголошення разом з посиланням на безкоштовних дошках оголошень.
3. Реєструйтеся на форумах і блогах. Залишайте там посилання на Ваш сайт (на форумі – в підписах або спец. розділі; на блозі в коментарях).
4. Шукайте сайт тієї тематики, що і Ваш, і ведіть з ним обмін статтями чи лінками.
5. Для отримання зворотнього посилання приймайте участь в різних конкурсах.
6. Іноді посилання індексуються з соц. мереж.
7. Також зворотні посилання можна отримувати платно. Купуйте беклінків (вічно) на таких біржах як Міралінкс і Ротапост.
Просування сайту за допомогою програм
Оптимізація ресурсу стає легше з використанням різних програм. Наприклад, для автоматичної реєстрації сайту на різних ресурсах, де є можливість залишити зворотні посилання, знадобиться програма AllSubmitter. Її можна використовувати і в якості аналізу сайтів конкурентів, текстів посилань посилань і добіркою ключових слів. Також просувати ресурс допоможуть такі платні програми як CS Yazzle і Linkoscop.
Програма Advego Plagiatus перевіряє унікальність тексту в мережі. Вона видає відсоток унікальності саттьи і ресурси, на яких знаходилися збігу тексту.
Site Auditor збирає дані для оцінки видимості сайту в пошукових системах (проіндексовані сторінки, рівень PR, беклінків).
Утиліта SEO Anchor Generator призначена для генерації анкоров, текстів і назв.
Ya Monitor – перевіряє позицію сайту в пошуковій видачі Яндекс. А програма Monitor for Google – те, що і Ya Monitor, тільки для Google.
Hwaddurl – автоматично додає сайт в різні пошуковики (Bing, Baidu, Google, Яндекс і т. д.).
Головне з зовнішньої і внутрішньої оптимізації я виклав, не дивлячись на те, що всіх питань у даній статті не описати.
5. Теги і (жирний шрифт). Перевага віддається тегу , а тег можна опустити.
Контент. Правила написання статей:
1. Пишіть унікальні тексти;
2. Публікуйте статті ближче до верху сторінки;
3. Використовуйте мета-теги і грамотно їх розставляйте;
4. Уникайте повтору контенту. У цьому допоможе файл robots.txt;
5. Для читабельності посилань застосовуйте плагін Ukr-to-Lat;
6. Для правильної простановки мета-тегів title, description, keywords) застосовуйте Platinum Seo Pack плагін;
7. У зображеннях використовуйте атрибути alt і title для його оптимізації (замість слова сайт впишіть назву Вашого сайту):
8. Красиво оформіть сторінку з помилкою 404.
Внутрішня перелінковка
Відмінна річ! На сторінку, яка просувається, вона переводить статична вага. І чим він більше, тим вище сторінка в пошуковій видачі. Низькочастотні запити також просуваються за допомогою внутрішньої перелінковки. На сайті з безліччю сторінок однієї перелінковкою з ТОП можна вивести багато низькочастотні запити.
Плагіни внутрішньої перелінковки для движка WordPress:
— Sitemap Generator – створює карту сайту, що дає можливість пошуковикам з легкістю індексувати нові сторінки і пов’язувати всі один з одним.
— “Хлібні крихти” – використовуються для зв’язки головної сторінки, визначеної сторінки і рубрики (підрубрики), де стаття і розташована .
— WP Popular Post – в сайдбар сайту виводить, наприклад: популярні статті.
Поради по внутрішній перелінковці:
1. Бажано, щоб текст посилання (анкор), будь-то внутрішня або зовнішня не був однаковим. Наприклад: “На яку тему створити сайт”, “Вибір тематики сайту”…
2. Потрібно пам’ятати, що на різних сторінках ефективність посилань буде відрізнятися. Все залежить від рівня PR (Page Rank) певної сторінки, кількості зовнішніх і внутрішніх посилань, що виходять з неї.
3. Намагайтеся не розміщувати на одній сторінці декілька посилань.
4. Не використовуйте багато вихідних посилань.
Загалом, важливі моменти з внутрішньої оптимізації були розглянуті.
Зовнішня оптимізація
Її робота полягає в тому, щоб отримувати кількість посилань, що виходять з інших сайтів на Ваш ресурс. І коли їх стає більше, тим краще. Адже авторитет сайту піднімається на “очах” пошукових систем.
Тепер обговоримо те, як отримати зворотні посилання (беклінків) на сайт:
1. За допомогою спец. програм (1ps.ru) або сервісів (autoreg.ru), свій сайт можна зареєструвати на багатьох ресурсах. На сьогодні посилання з каталогів не дуже ефективні. Майже такий результат і з каталогами статей. Тут в каталог додаємо тільки потрібну статтю. Бажано працювати з білими каталогами (не треба розміщувати беклінків). З каталогом прес-релізів те ж саме, що і з каталогом статей. Відрізняються вони формою подачі і тим, що їх значно менше.
2. Є можливість розмістити оголошення разом з посиланням на безкоштовних дошках оголошень.
3. Реєструйтеся на форумах і блогах. Залишайте там посилання на Ваш сайт (на форумі – в підписах або спец. розділі; на блозі в коментарях).
4. Шукайте сайт тієї тематики, що і Ваш, і ведіть з ним обмін статтями чи лінками.
5. Для отримання зворотнього посилання приймайте участь в різних конкурсах.
6. Іноді посилання індексуються з соц. мереж.
7. Також зворотні посилання можна отримувати платно. Купуйте беклінків (вічно) на таких біржах як Міралінкс і Ротапост.
Просування сайту за допомогою програм
Оптимізація ресурсу стає легше з використанням різних програм. Наприклад, для автоматичної реєстрації сайту на різних ресурсах, де є можливість залишити зворотні посилання, знадобиться програма AllSubmitter. Її можна використовувати і в якості аналізу сайтів конкурентів, текстів посилань посилань і добіркою ключових слів. Також просувати ресурс допоможуть такі платні програми як CS Yazzle і Linkoscop.
Програма Advego Plagiatus перевіряє унікальність тексту в мережі. Вона видає відсоток унікальності саттьи і ресурси, на яких знаходилися збігу тексту.
Site Auditor збирає дані для оцінки видимості сайту в пошукових системах (проіндексовані сторінки, рівень PR, беклінків).
Утиліта SEO Anchor Generator призначена для генерації анкоров, текстів і назв.
Ya Monitor – перевіряє позицію сайту в пошуковій видачі Яндекс. А програма Monitor for Google – те, що і Ya Monitor, тільки для Google.
Hwaddurl – автоматично додає сайт в різні пошуковики (Bing, Baidu, Google, Яндекс і т. д.).
Головне з зовнішньої і внутрішньої оптимізації я виклав, не дивлячись на те, що всіх питань у даній статті не описати.