Оптимізація сайту на WordPress

51

Оптимизация сайта на WordPress

Вважається, що просувати сайт в пошукових системах – важка робота. Так воно і є. Її можна поділити на внутрішню і зовнішню оптимізацію. Дану роботу можна полегшити за допомогою спец. програм, плагінів, системних файлів.

Іншими словами, оптимізація сайту – це сукупність дій для підвищення його продуктивності. Нерідко, в цьому розглядають тільки пошукову оптимізацію сайту. У підсумку, вона покращує видимість сайту в пошукових системах і піднімає позиції ресурсу в пошуковій видачі. Не оптимізувавши свій сайт, важко буде розкрутити його і підняти в Топі.

Внутрішня оптимізація

Оптимізація шаблону. Багато хто думає, що внутрішня оптимізація – це написання статей під певні запити. Насправді важлива оптимізація шаблону. Потрібно правильно налаштувати код.
Детальніше:
1. Пам’ятайте, що блок з вмістом треба розміщувати зверху на сторінці. В результаті чого, пошукова система Google вибере першу посилання з усіх представлених на сторінці. Зробити це можна за допомогою послуг верстальника сайтів.
2. Потрібно закривати від індексації пошукових систем всі непотрібні зовнішні посилання. Таку роботу виконує тег nofollow. В пошукових системах Google і Yahoo цей тег працює, а Яндекс – ні. Але все-таки, даний тег слід використовувати (для страховки). Нижче наведено приклад посилання закритій таким тегом: http:// Ім’я Вашого сайту
3. Тег noindex закриває текст від пошукачів: Тут пишемо закритий текст

Для перевірки индексируемости посилання або тексту використовуйте плагіни Seobar і Seo Quake для Opera і Firefox відповідно.
4. Не робіть більше 2-3 рівнів вкладень. Наприклад: написали статтю і виклали на сайт. Виходить 3 рівня: головна сторінка сайту — > категорія або рубрика — > стаття.
5. Не використовуйте посилання, які посилаються самі на себе.
6. Щоб пошуковики нормально сприймали сайт, його код повинен бути правильним. Від цього залежить те, як сайт буде відображатися в різних браузерах.
7. Пам’ятайте про прикріплення сайту з www і без нього. Використовуйте 301 редирект. Потрібно прописати нижче наведений код в файл .htaccess, який заміщений в кореневому каталозі сайту. При цьому в коді треба замінити слова (сайт) назву сайту:
Options +FollowSymLinks
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.сайт.ru$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://сайт.ru/$1 [R=301,L]

Теги і мета-теги

1. Особливості мета-тега title (заголовок): унікальність, заголовок не повинен повторюватися на сайті; заголовки повинні бути зрозумілими для відвідувачів сайту; ключові слова розміщуйте біля початку тега title.
2. Для відображення короткого опису (фрагментом) ресурсу в пошукових системах використовуйте мета-тег description (опис). Він також повинен бути унікальним і грамотно написаним (для відвідувачів). З допомогою деяких плагінів WordPress до певних сторінок сайту можна додати перелінковку (прив’язка сторінок один з одним різних сайтів або одного з допомогою гіперпосилань). Також фрагментом можна оформити іконками соц. мереж або рейтингом якоїсь статті за допомогою плагіна, наприклад: WP Post Ratigs.
3. Keywords (ключові слова). На даний момент ключові слова не так значимі, принаймні для Google. Для Яндекс вони все ще потрібні.
4. Теги

використовуються для оформлення заголовків.
5. Теги і (жирний шрифт). Перевага віддається тегу , а тег можна опустити.

Контент. Правила написання статей:

1. Пишіть унікальні тексти;
2. Публікуйте статті ближче до верху сторінки;
3. Використовуйте мета-теги і грамотно їх розставляйте;
4. Уникайте повтору контенту. У цьому допоможе файл robots.txt;
5. Для читабельності посилань застосовуйте плагін Ukr-to-Lat;
6. Для правильної простановки мета-тегів title, description, keywords) застосовуйте Platinum Seo Pack плагін;
7. У зображеннях використовуйте атрибути alt і title для його оптимізації (замість слова сайт впишіть назву Вашого сайту):
ее описание
8. Красиво оформіть сторінку з помилкою 404.

Внутрішня перелінковка

Відмінна річ! На сторінку, яка просувається, вона переводить статична вага. І чим він більше, тим вище сторінка в пошуковій видачі. Низькочастотні запити також просуваються за допомогою внутрішньої перелінковки. На сайті з безліччю сторінок однієї перелінковкою з ТОП можна вивести багато низькочастотні запити.

Плагіни внутрішньої перелінковки для движка WordPress:
— Sitemap Generator – створює карту сайту, що дає можливість пошуковикам з легкістю індексувати нові сторінки і пов’язувати всі один з одним.
— “Хлібні крихти” – використовуються для зв’язки головної сторінки, визначеної сторінки і рубрики (підрубрики), де стаття і розташована .
— WP Popular Post – в сайдбар сайту виводить, наприклад: популярні статті.

Поради по внутрішній перелінковці:
1. Бажано, щоб текст посилання (анкор), будь-то внутрішня або зовнішня не був однаковим. Наприклад: “На яку тему створити сайт”, “Вибір тематики сайту”…
2. Потрібно пам’ятати, що на різних сторінках ефективність посилань буде відрізнятися. Все залежить від рівня PR (Page Rank) певної сторінки, кількості зовнішніх і внутрішніх посилань, що виходять з неї.
3. Намагайтеся не розміщувати на одній сторінці декілька посилань.
4. Не використовуйте багато вихідних посилань.

Загалом, важливі моменти з внутрішньої оптимізації були розглянуті.

Зовнішня оптимізація

Її робота полягає в тому, щоб отримувати кількість посилань, що виходять з інших сайтів на Ваш ресурс. І коли їх стає більше, тим краще. Адже авторитет сайту піднімається на “очах” пошукових систем.

Тепер обговоримо те, як отримати зворотні посилання (беклінків) на сайт:
1. За допомогою спец. програм (1ps.ru) або сервісів (autoreg.ru), свій сайт можна зареєструвати на багатьох ресурсах. На сьогодні посилання з каталогів не дуже ефективні. Майже такий результат і з каталогами статей. Тут в каталог додаємо тільки потрібну статтю. Бажано працювати з білими каталогами (не треба розміщувати беклінків). З каталогом прес-релізів те ж саме, що і з каталогом статей. Відрізняються вони формою подачі і тим, що їх значно менше.
2. Є можливість розмістити оголошення разом з посиланням на безкоштовних дошках оголошень.
3. Реєструйтеся на форумах і блогах. Залишайте там посилання на Ваш сайт (на форумі – в підписах або спец. розділі; на блозі в коментарях).
4. Шукайте сайт тієї тематики, що і Ваш, і ведіть з ним обмін статтями чи лінками.
5. Для отримання зворотнього посилання приймайте участь в різних конкурсах.
6. Іноді посилання індексуються з соц. мереж.
7. Також зворотні посилання можна отримувати платно. Купуйте беклінків (вічно) на таких біржах як Міралінкс і Ротапост.

Просування сайту за допомогою програм
Оптимізація ресурсу стає легше з використанням різних програм. Наприклад, для автоматичної реєстрації сайту на різних ресурсах, де є можливість залишити зворотні посилання, знадобиться програма AllSubmitter. Її можна використовувати і в якості аналізу сайтів конкурентів, текстів посилань посилань і добіркою ключових слів. Також просувати ресурс допоможуть такі платні програми як CS Yazzle і Linkoscop.

Програма Advego Plagiatus перевіряє унікальність тексту в мережі. Вона видає відсоток унікальності саттьи і ресурси, на яких знаходилися збігу тексту.

Site Auditor збирає дані для оцінки видимості сайту в пошукових системах (проіндексовані сторінки, рівень PR, беклінків).

Утиліта SEO Anchor Generator призначена для генерації анкоров, текстів і назв.

Ya Monitor – перевіряє позицію сайту в пошуковій видачі Яндекс. А програма Monitor for Google – те, що і Ya Monitor, тільки для Google.

Hwaddurl – автоматично додає сайт в різні пошуковики (Bing, Baidu, Google, Яндекс і т. д.).

Головне з зовнішньої і внутрішньої оптимізації я виклав, не дивлячись на те, що всіх питань у даній статті не описати.