Уявіть, що у вас є цікава та перспективна група в одній із соціальних мереж. Це може бути Контакт, facebook або однокласники. Погодьтеся, таку групу просто гріх не використовувати для просування наявного сайту або залучення нових та постійних читачів.
Бувають у житті такі ситуації – давайте уявимо, що ви вирішили створити якісний інтернет-проект з масою корисних матеріалів. Ви пишіть одну статтю за іншою, викладаєте безліч корисних відеороликів і фотографій.
Загальний чистий прибуток соціальної мережі Facebook в 2011 році вперше переступила позначку в 1 мільярд доларів. Дана прибуток на 65 % більше отриманої компанією в 2010 році. Все це говорить про зростання соціальної мережі останнім часом і правильно обраної тактики поведінки компанії на ринку.