Детальний бізнес-план піцерії з розрахунками

449

приблизні дані:

  • початкові витрати-близько 2 500 000 рублів.
  • окупність – від 1,5-2 роки.
  • 40 посадочних місць, площа-170 м2.

примітка: даний бізнес-план, як і всі інші в розділі бізнес-плани, містить розрахунки середніх цін, які у вашому випадку можуть відрізнятися. Тому рекомендуємо вам робити розрахунки для свого бізнесу індивідуально.

у даній статті ми склали докладний бізнес-план піцерії з розрахунками.

За допомогою бізнес-плану ви підрахуєте всі витрати, спрогнозуєте ризики, сплануєте окупність, рентабельність і прибуток. Цей документ відповідає на два головних питання-скільки коштує проект і коли окупиться?

Для прикладу візьмемо проект піцерії-кафе в москві площею 170 м2 на 40 посадочних місць.

Актуальність інвестицій та перспективи ринку піцерій

Вихід на кризовий ринок завжди викликає сумнів. Це безумовний ризик. Однак не такий страшний криза в окремо взятих сегментах, як його малюють. Піцерії-хороший тому приклад.

Складній економічній обстановці супроводжує зниження доходів населення. Людям доводиться економити, в першу чергу-на розвагах. Можна віднести до цього і їжу поза домом, але слід обмовитися. За» ситі двотисячні ” в росії сформувалася культура ресторанного харчування. Тепер це не вихід у світ (ми не беремо до уваги заклади преміум-класу), а нормальна практика втамування голоду.

Піцерії серед усього різноманіття форматів horeca (hotel, restaurant, cafe/catering) знаходяться у виграшному становищі. Справа в цінності та переваги формату.

  • зручне розташування. піцерії-mass-market громадського харчування і максимально близькі до цільової аудиторії. Це пропозиція, відразу ж реагує на попит.
  • швидке обслуговування. сучасне обладнання дозволяє готувати піцу протягом всього 10 хвилин.
  • доступна ціна . Середній чек в піцерії стартує від 250 рублів.
  • популярність страви. піца 50 років входить до трійки найпопулярніших страв світу. Справа за якістю сировини і майстерністю кухаря.
  • велике охоплення аудиторії. залежно від концепції піцерію вибирають школярі та студенти, працюючий середній клас, батьки з дітьми.
  • цілі відвідування піцерії — обід, ланч або вечеря, перерва в шопінгу, задоволення від їжі, зустріч з друзями, святкування днів народження, дитячі свята, сімейний відпочинок.

Якщо говорити про ринок в цілому, то зростання обороту в найближчі 5 років забезпечать кафе, піцерії, фреш-бари та інші демократичні формати з якісною, але недорогою кухнею або монопродуктом. У топ – 5 кухонь увійдуть: європейська, російська, італійська, японська і кавказька. Піца відноситься відразу до двох кухням і може претендувати на перше місце, обганяючи приїлися суші, бургери або локшину.

щоб успішно вийти на ринок, треба знати його тренди:

  1. здорове харчування. менше фритюру, легкі соуси, великий вибір корисних напоїв.
  2. натуральні продукти. мінімум жиру в піці, інгредієнти на вибір, експерименти з тестом (висівки, різні види борошна), ставка на свіже м’ясо в начинці, зелень, морепродукти, овочі.
  3. без барвників, консервантів та інших е-добавок — завжди майте під рукою сертифікати якості продуктів.

У 2016-17 р. Р. Основний приріст ринку громадського харчування відбудеться завдяки:

  • адаптації населення до нових цін
  • утриманню середнього чека на максимально доступному рівні
  • утриманню постійних клієнтів
  • залученню нових клієнтів і роботі на велику аудиторію

Про те, як відкрити піцерію, розкажуть фахівці компанії «клен ».

З чого почати? вибір формату

Піцерія може існувати в різних концепціях і для будь-якої аудиторії. Цей бізнес починають, маючи стартовий капітал і 500 000, і 5 000 000 рублів.

ресторан італійської кухні.

Найдорожчий формат піцерії. Класичний ресторан, де в меню — відомі традиційні італійські страви і не менше 6-8 видів піци.

піцерія-кафе.

Демократичний формат і традиційна піцерія. У меню-10-15 видів піци, супутні страви — паста, салати і десерти. Акцент роблять на приготуванні піци — часто це відкрита кухня.

піцерія фаст-фуд і на фуд-корті.

Клієнтам пропонують італійську та американську піцу – по 5 видів кожної. Решта-закуски-фрі, пиво і газовані напої, салати, морозиво.

підприємство з доставки без обіднього залу.

Працює тільки цех, що виконує замовлення клієнтів. У меню-піца на тонкому і пишному красті. Не менше 20-25 видів.

1. З усіх представлених форматів уваги заслуговує піцерія-кафе. Тут можна створити атмосферу знаменитих на весь світ затишних італійських піцерій з продуктом високої якості.

Концепція

цей документ-інструкція із застосування. його створюють, щоб побачити, яким буде заклад спочатку на папері, а потім в реальності. Тому для бізнес-плану піцерії він обов’язковий.

Концепція відповідає на наступні питання:

позиціонування піцерії

  • франшиза / власний бренд
  • унікальна торгова пропозиція
  • цільова аудиторія
  • форма обслуговування

місцерозташування

  • список вимог до місця
  • аналіз конкурентного середовища, транспортної доступності, прохідності
  • вибір приміщення
  • ремонт і перепланування

технологічне та архітектурне рішення

  • зонування приміщення
  • прокладка інженерних комунікацій
  • підбір та встановлення обладнання

асортимент

  • розробка технологічних карт
  • вибір постачальника
  • складання основного і банкетного меню, барної карти
  • розробка меню бізнес-ланчів

дизайн і фірмовий стиль

  • дизайн-проект фасаду та інтер’єру
  • вибір фірмового кольору і логотипу
  • проект інтер’єрної та зовнішньої реклами
  • оформлення меню

середній чек

  • визначення фудкоста кожної страви
  • націнка
  • розрахунок середнього чека
  • розрахунок банкетної пропозиції

маркетинг та реклама

  • анонс відкриття закладу
  • присутність в інформаційному просторі, соцмережах
  • урочисте відкриття
  • програми лояльності
  • акції та спеціальні пропозиції

Концепція структурує роботу над відкриттям закладу. Поетапно слідуючи кожному пункту, ви нічого не пропустіть і зможете контролювати дії найнятих фахівців — від консультанта до шеф-кухаря.

Скільки коштує відкрити піцерію

Консалтинг та опрацювання бізнес-ідеї

Якщо ви новачок, довірте розробку концепції ресторанному консультанту. В послуги цього фахівця входить підтримка вашого бізнесу не тільки на підготовчому етапі, але і після запуску.

вартість – від 60 000 рублів.

Витрати на приміщення

Основний спосіб отримати вибране приміщення-взяти його в оренду. Ціна за квадратний метр залежить від місця розташування. Московська область потребує від 10 000 руб. За м2, а центр — від 100 000 руб. Середня ціна по районах москви — від 50 000 за м2. Сюди ж плюсуйте ремонт і обробку. Підсумкова сума ґрунтується на призначенні приміщення. Якщо до вас в ньому розташовувалося кафе або магазин, проблем менше, так як вже проведено зонування і є всі необхідні комунікації. Але якщо раніше це була квартира на першому поверсі житлового будинку, то приготуйтеся до капітального ремонту і перепланування. Капітальна обробка-7 000 руб.за м2, косметична — 1500-2000 за м2, євро або vip — 15 000 за м2.

Проектування

Це комплекс робіт для повноцінної роботи закладу. Ділиться на два види — інженерне і технологічне проектування.

інженерне проектування включає в себе:

  • архітектурний проект
  • план вентиляції та кондиціонування
  • план водопостачання та каналізації
  • план електропостачання

вартість повного інженерного проекту – від 85 000 за м2

технологічне проектування — це:

  • підбір кухонного, барного, торгового обладнання під ваші вимоги і завдання
  • розробка схеми розстановки обладнання
  • план-прив’язка обладнання до інженерних мереж
  • погодження проектної документації в держорганах

вартість технологічного проекту 20 000 рублів за все (при площі приміщення до 100 м2) і 200 руб. За м2 при площі понад 100 м2.

Дизайн проект

У вартість послуги входить: безпосередньо розробка дизайн-проекту, 3d-візуалізація, підбір оздоблювальних матеріалів, меблів, декору, дизайн фасаду будівлі та прилеглої аудиторії, авторський нагляд за виконанням робіт за проектом.

ціна повного дизайн-проекту-1 200 за м2. Для піцерії 170 м2 — 204 000 руб.

1. У продовження теми візуального оформлення закладу йде послуга розробки фірмового стилю. Вона включає в себе: дизайн-концепцію логотипу, підбір фірмових кольорів і шрифтів, розробку фірмових елементів (меню, дисконтні карти, візитки та ін.), візуалізація дизайн-концепції, верстка logobook — керівництва по використанню логотипу.

ціна — від 50 000 руб.

Оснащення

Кухонне обладнання для піцерії підбирають відповідно до чотирьох етапів приготування піци: приготування красту (основи з тіста), начинки, збір піци, випікання.

для краста

  • мукопросеиватель-30 060 руб.
  • тістоміс — 121 367 руб.
  • тісторозкачувальна машина-65 262 руб.

для начинки

  • овочерізка-41 790 руб.
  • сыротерка — 18 972 руб.
  • ножі (6 шт.) — 2 544 руб.
  • обробні дошки (4 шт.) — 3 552 руб.
  • миска з нержавіючої сталі-1 169 руб.
  • овочечистка-58 руб.

збирання піци та зберігання інгредієнтів

  • стіл охолоджуваний для піци — 107 180 руб.
  • спеціальні дошки для піци (10 шт.) — 4 500 руб.
  • стіл виробничий пристінний (2 шт.) – 8 734 руб.
  • шафа холодильна-61 367 руб.
  • скриня морозильна – 23 613 руб.

випікання

  • піч для піци-79 579 руб.
  • стіл-підставка під піч — 10 160 руб.
  • форми для піци 260 і 310 мм (16 шт.) — 2 976 руб.
  • сітка для піци 300 мм (8 шт.) — 5 264 руб.
  • лопата для піци дерев’яна-345 руб.
  • ніж для піци 55 мм-940 руб.

додаткове обладнання

  • парасольки витяжні — 2 шт.) – 23 630 руб.
  • ванни мийні (2 шт.) – 21 511 руб.
  • стелажі з суцільними полицями — 2 шт.) – 14 962 руб.
  • настінні суцільні полки — 4 шт.) – 6 036 руб.
  • ваги-5 460 руб.

барне оснащення

  • соковижималка — 10 360 руб.
  • сокоохладитель-43 605 руб.
  • міксер барний-15 334 руб.
  • кавомашина-під замовлення
  • шафа холодильна барна-17 150 руб.
  • ємність для соку 2 л (6 шт.) — 1 134 руб.
  • трубочки зі згином (1000 шт.) — 346 руб.
  • размешиватель 100 (шт) — 324 руб.

посуд та столові прибори

  • тарілки для піци і страви (120 шт.) — 29 320 руб.
  • столові прибори (120 шт.) — 12 280 руб.
  • келихи і склянки (160 шт.) — 6 480 руб.
  • підноси (40 шт.) — 3 400 руб.
  • серветки паперові (4 000 шт.) — 660 руб.

меблі (двомісні дивани, стільниці та підстілля, стільці) – 274 276 руб.

загальна сума оснащення – 1 105 960 руб.

Оснащення піцерії взято з готового рішення компанії «клен ». Ціни, моделі і кількість найменувань змінюються з урахуванням знижок і вимог конкретного бізнесу.

Реєстрація бізнесу

Тут головне зробити перший крок — вибрати форму власності. Найпоширеніша для громадського харчування — тов. У неї є кілька плюсів:

  • невеликий розмір статутного капіталу – 10 000 руб.
  • співзасновництво
  • фінансові ризики тільки в рамках статутного капіталу
  • можливість продати або переоформити
  • отримання ліцензії на реалізацію алкогольної продукції

для цього готується пакет документів:

  • заява про державну реєстрацію тов;
  • рішення про заснування тов (якщо один учасник) і договір про заснування тов (якщо учасників декілька);
  • статут тов
  • квитанція про сплату державного мита за реєстрацію (4000 руб.)
  • гарантійний лист від власника приміщення та копія свідоцтва про право власності на приміщення, на адресу якого проводиться реєстрація тов (у разі оренди приміщення)
  • заява про перехід на ссо (в разі необхідності такого переходу)

Також для роботи вам знадобиться розрахунковий рахунок.

вибір окевд. Для піцерії підійдуть коди:

  • 55.30-діяльність ресторанів і кафе.
  • 55.40 – діяльність барів.
  • 55.52-поставка продукції громадського харчування
  • 52.63-інша роздрібна торгівля поза магазинами.

кегистрация ккм

Ще один етап-реєстрація контрольно-касової машини (ккм) у федеральній податковій службі. У день реєстрації апарат приносять в фнс. Список необхідних документів представлений на офіційному сайті служби.

Дозвіл на діяльність отримують в росспоживнагляді і держпожнагляді. Список документів для цих двох інстанцій також представлений на їх офіційних сайтах. Щоб не виникло проблем з будь-якими перевіряючими органами, тримайте під рукою деяку документацію.

а саме:

  1. огрн
  2. егрюл
  3. іпн
  4. установчий договір
  5. статут
  6. повідомлення про присвоєння кодів з росстату
  7. документи бті
  8. договір оренди (суборенди) / свідоцтво права власності на приміщення
  9. книга скарг і пропозицій, завірена генеральним директором
  10. куточок споживача

Вибір системи оподаткування

Майбутні власники піцерії в москві вибирають систему оподаткування з двох-патентна (псн) і спрощена (ссо). Єдиний податок на поставлений дохід (енвд) не доступний для столичних підприємців, але інші міста можуть його використовувати.

псн застосовує тільки іп. середня чисельність працівників за всіма видами діяльності за податковий період не перевищує 15 осіб. Забороняється реалізація алкоголю. Ця система не вимагає ведення бухгалтерського обліку та податкової звітності, а також установки касового апарату. Сума патенту фіксована і залежить тільки від міста, де ведеться діяльність. Підходить для громадського харчування з площею залу до 50 м2.

ссо використовують в двох варіантах:

  1. 6% з доходів. Тобто ви платите 6% з усієї виручки, яка пройшла через касу.
  2. 15% з різниці між доходами і витратами.

При ссо не сплачується пдв і податок на прибуток організації.

Персонал

Підбір персоналу починають з ключових позицій — керуючого і шеф-кухаря. Це треба зробити на етапі розробки меню і пошуку постачальників. Штат повинен бути укомплектований і навчений за тиждень до відкриття.

штат піцерії та приблизна зарплата

  • керуючий директор – від 70 000 руб.
  • гл.бухгалтер — від 60 000 руб.
  • бухгалтер-калькулятор — від 40 000 руб.
  • водій-експедитор-від 35 000 руб.
  • 2 піццайоло — від 40 000 руб.
  • 2 кухарі-універсала – від 40 000 руб.
  • 2 адміністратора – від 35 000 руб.
  • касир — від 25 000 руб.
  • 4 офіціанта-від 25 000 руб.
  • 2 бармена-від 30 000 руб.
  • 2 прибиральниці-від 15 000 руб.
  • 2 посудомийниці – від 15 000 руб.

витрата на зарплату кожен місяць – від 430 000 руб.

Націнка та рентабельність

Піца — одне з найдешевших за собівартістю страв, а націнка на нього може досягати 1000%. Середній показник-300%. Цікавий факт, саме при цьому значенні піцерія вважається рентабельною в італії. Залежно від концепції середній чек на відвідувача варіюється від 250 до 1000 рублів.

Максимальний термін окупності піцерії становить 1,5-2 роки. Якщо він затягується, необхідно провести діагностику підприємства.

можливі причини проблем: невдале місце, непопулярна концепція, злодійство з боку персоналу, некомпетентне управління.

Ми розповіли про основні витрати, які супроводжують відкриття, оснащення і запуску піцерії і склали бізнес-план піцерії. На практиці їх удвічі більше. Сміливо плюсуйте сюди комунальні платежі за тарифами регіону, послуги страхування, просування проекту в інтернеті, а також різні побутові послуги.

Пунктів багато, тому новачкові нескладно заплутатися. Якщо хочете вийти на ринок правильно іАмбітно, компанія » клен ” вам допоможе. Більше 20 років практики і 1200 відкритих закладів по всій росії дають нам право гарантувати успішний старт вашого проекту.

важливо: пам’ятайте, що ви можете самостійно скласти бізнес-план саме для свого бізнесу. Для цього прочитайте статті:

  • як скласти бізнес-план самому-докладна інструкція;
  • структура бізнес-плану та основні розділи.