Пошукове просування сайту: методи, технології і вартість робіт


Ми розглянемо, які методи отримання трафіку зараз найбільш дієві, як організувати просування сайту в топ, скільки вкладень це зажадає і чи варто займатися цим самостійно. Методи оптимізації сайту Отже, що ж означає словосполучення «оптимізувати сайт? Хочу запропонувати замовити seo продвижение Киев

Зазвичай під цим терміном розуміють комплекс робіт з поліпшення ресурсу, що виконуються не тільки для підняття позицій у видачі, але і для підвищення конверсії, зручності використання та інших характеристик ефективності сайту. Методи оптимізації умовно поділяються на застосовувані в рамках самого сайту і ті, при яких відбувається звертання до сторонніх систем і ресурсів.

Зовнішні

До зовнішніх методів оптимізації відносяться: «заробляння» посилань; реєстрація в каталогах; публікація статей на сторонніх ресурсах; контекстна реклама; банерна та медійна реклама; SMM; прямий маркетинг. Методи, пов’язані з просуванням сайту посиланнями, зокрема з купівлею останніх на біржах, а також сателіти — заборонені пошуковими системами, і загрожують ресурсу блокуванням, тому такі роботи можуть реалізовуватися тільки дуже досвідченими SEO-фахівцями. Зверніть увагу! З 2014 року Яндекс офіційно оголосив про виключення посилань з числа факторів, що впливають на ранжирування, в той час як для Google цей метод все ще актуальний.
Внутрішні
До «внутрішньої оптимізації сайту» відносяться такі види робіт, як: перевірка і виправлення помилок коду; аналіз контенту на унікальність і актуальність; додавання нових розділів і матеріалів; поліпшення юзабіліті; редизайн; перелінковка сторінок. Зрозуміло, цей список охоплює лише малу частину дій щодо поліпшення ресурсу. Нижче ми докладніше розглянемо ті методи, які застосовуються безпосередньо для просування сайту в пошукових системах. Системи і технології зовнішнього просування сайту в Інтернеті Розглянемо детальніше найбільш ефективні і законні методи просування сайту. Контекстна реклама Цей вид реклами дозволяє показувати оголошення лише тим користувачам, які відповідають певним параметрам або шукають конкретний товар або послугу. Володіє високою ефективністю, але лише за професійної налаштування показів і ціни кліка. В іншому випадку, рекламний бюджет витрачається дуже швидко, а конверсія виявляється близька до нуля.

Характеризується великою кількістю майданчиків для показів і широкою аудиторією. Оплата відбувається за кліки по аукціонному принципом. Підходить для реклами масових товарів і послуг. Google AdWords. Ще одна система контекстної реклами створена пошукачем Google. На думку фахівців, AdWords економічніше «Діректа», але має меншу російськомовної аудиторії. Найчастіше застосовується для залучення на сайт користувачів чоловічої статі, а також при рекламі послуг і товарів класів «бізнес» і «преміум». Бігун. Відноситься до «Рамблеру» система «Бігун» має величезну мережу сайтів-партнерів і пропонує розміщення, в тому числі в «Яндексі» і Google. Ціна за клік, як правило, нижче, ніж у розглянутих вище сервісів контекстної реклами. Вкрай затребуваним у рекламодавців, особливо в регіонах. Оптимальний при просуванні сайтів і товарів «для мас». Таргет@mail.ru. За допомогою цього інструменту можна розмістити рекламу в двох великих соцмережах — «Однокласники» та «Мій світ». Але слід пам’ятати, що основними користувачами обох є люди вікової категорії від 35-ти років, тому послуги для цільової аудиторії молодшого віку тут можуть не користуватися популярністю. Добре йде реклама продукції для жінок (починаючи від аксесуарів, закінчуючи послугами косметологів), а також популярні товари бізнес – і преміум-класу. Facebook. Таргетинговый сервіс Facebook дозволяє з допомогою налаштувань максимально звузити цільову аудиторію (аж до користувачів зі схожим музичним смаком), що може істотно скоротити витрати на рекламну кампанію.

Однак ця перевага може стати також і недоліком — великий ризик втратити потенційного клієнта, просто не вказав у особистої інформації потрібного пункту. ВКонтакте. У найбільш відвідуваною соцмережі серед користувачів з Росії можна рекламувати як зовнішні ресурси, так і спільноти і паблики «ВКонтакте» і навіть мобільні додатки. Також таргетингова служба пропонує розміщення рекламного контенту на сайтах-партнерах. Параметри налаштувань весь час розширюються, але це може призвести до тих же наслідків, що і на Facebook, в гонитві за реальною цільовою аудиторією можна втратити потенційну. Партнерські програми Розвиток контекстної реклами призвело до того, що все більше рекламодавців хочуть, щоб їх контент був розміщений саме на тих сайтах, де великий шанс конверсії. Власники ж тематичних сайтів хочуть отримати вигоду від перебування на сторінках їх ресурсу тієї чи іншої реклами. Спеціально для таких цілей були розроблені партнерські програми, де кожен учасник отримує свою вигоду: рекламодавець — розміщення оголошень будь-якого типу за прийнятною ціною, власник — істотну частину від витрат рекламодавця, а системи контекстної реклами (наприклад, «Бігун» або «Яндекс.Директ») — винагороду за їх використання. Банерна (медійна) реклама

Банери — один з найстаріших і найбільш відомих інструментів реклами в Інтернеті. Він використовується не тільки для залучення покупців для реальної покупки, але і для підвищення впізнаваності бренду, формування відкладеного попиту, виведення нових позицій товару на ринок. Суть банерної реклами — розміщення на різних майданчиках тізерів або анімованих блоків з контентом рекламодавця. Найбільші майданчики, такі як «Яндекс», пропонують розміщення медійної контекстної реклами. Її основна відмінність від звичайної банерної в тому, що текстографический блок з пропозицією послуг буде розміщений на сторінці, яка має ту ж тематику, що і банер. Тому показники CTR будуть вище, ніж якщо б банер був розміщений на рандомном сайті. SMM-Social media marketing (SMM) передбачає залучення уваги до бренду, просування послуг або ресурсів, створення позитивного іміджу компанії з допомогою соціальних мереж. Головна відмінність даного напряму в тому, що поширення контенту, спочатку створеного за замовленням клієнта, надалі поширюється самими користувачами (за допомогою репостов, лайків, хештегов тощо) Крім створення і популяризації спільнот в таких соціальних мережах, як «ВКонтакте», «Однокласники», FaceBook і т. д., SMM також включає роботу в блогосфері (наприклад, LiveJournal, Tumblr) і фото – і видеосоцсетях (Instagram, YouTube). Складність даного методу полягає в тому, що потрібно постійно стежити за інтересами аудиторії, передбачати тренди або створювати їх, що є особливою майстерністю SMM-фахівця.

Email-маркетинг Часто Email-маркетинг плутають зі спамом, однак різниця між цими двома інструментами істотна. Якщо останнє — це розсилка рекламного контенту користувачам, не изъявлявшим бажання отримувати дану інформацію, то перше — адресні повідомлення клієнтам, офіційно дав згоду на розсилку від тієї чи іншої компанії. На даний момент Email-маркетинг вважається одним з найбільш ефективних способів комунікації з потенційним або дійсним споживачем послуги і дієвим каналом як первинних, так і повторних продажів. Також одним з головних переваг інструменту є низькі витрати на рекламний канал. SEO-просування: етапи та елементи Ми вже коротко говорили про методи оптимізації сайту, настав час розглянути детальніше, які дії потрібно виконати для успішного просування ресурсу в пошукових системах. В першу чергу, роботи по SEO-оптимізації потрібно почати з детального аналізу сайту. Сюди входить низка питань: відвідуваність; існуючі джерела трафіку та їх ефективність; запити і поведінку користувачів; наявність дублів сторінок; кількість і коректність внутрішніх і зовнішніх посилань і т. д. На цьому етапі виявляються наявні проблеми, усуваються і переробляються непрацюючі методи просування, складається план подальших дій по залученню відвідувачів. Для нових сайтів важливо проаналізувати конкурентів, майбутню цільову аудиторію, загальну концепцію проекту, кількість і розташування розділів. Складання семантичного ядра — найважливіший етап роботи з розвитку та просування. На підставі запитів користувачів і аналізу конкурентів підбираються ті ключові слова або фрази, за якими сайт повинен бути видний користувачам. В ідеалі кожна сторінка повинна бути оптимізована під один–два запиту. Грамотне розподіл по сторінкам високо-, середньо – та низькочастотних ключевіков, використання їх з помірною щільністю є обов’язковою умовою успішного просування. Подальші дії повинні бути спрямовані на покращення наповнення сайту. Весь контент потрібно перевірити на унікальність, відсутність орфографічних і граматичних помилок. Зрозуміло, на цьому робота з матеріалами не закінчується: сайт треба регулярно наповнювати новими статтями, написаними з урахуванням всіх вимог

SEO. З їх допомогою ви поступово зможете охоплювати нові пошукові запити і покращувати позиції за вже наявними. Не варто забувати, що пошукові роботи, на відміну від ваших відвідувачів, бачать сторінки в кодовому режимі, а значить, на наступному етапі потрібно перевірити код. Використання некоректних і застарілих тегів може призвести до випадання сторінки з індексу або інших, не менш серйозних наслідків. Особливу увагу варто приділити заголовків h1–h6 і тегів title і description — їх наявність і правильне заповнення обов’язково при SEO-просування сайту. Не потрібно допускати застосування нескладних пропозицій — тільки унікальний текст, ключові слова, під які оптимізується дана сторінка. Не варто забувати і про коректних описів до картинок (alt). Мета-тег keywords, на думку більшості фахівців, вже не впливає на ранжирування, але все ж часто заповнюється.