Стратегія брендингу


Стратегия брендинга
Хочете дізнатися більше про наші послуги.
Також хочемо вам порекомендувати кращу стратегію брендінгу компания ГрейтПро
Бізнес, який не генерує ідеї, довго не живе. Ідеї – це найважливіший конкурентний капітал. Вони знаходяться в самому серці кожного потужного бренду. Як у підприємства, яке прагне до того, щоб активно будувати плани на майбутнє в обраному ринковому сегменті, у GRENKE є амбітна філософія: «взяти бика за роги» і вичавити максимум з кожної надається можливості. Ми завжди дивимося в майбутнє і прагнемо створювати умови, які сприятимуть подальшому зростанню. Зміцнення позицій бренду на європейському ринку – частина цієї стратегії.
Завдяки нашій орієнтованої на клієнта диверсифікації, а саме, надання лізингу повного циклу, банківських та факторингових послуг, і нашому розширення в Європі ми підготували ґрунт для того, щоб досягти ще більшого успіху в майбутньому. Це означає, що ми виконали два основних критерії для здійснення нашої проміжної мети – стати потужним міжнародним брендом.
Ми впевнено йдемо вперед, щоб зайняти унікальне положення на міжнародному ринку. Ми хочемо стати рушійною силою в обраному нами сегменті та провідним постачальником фінансових послуг для підприємств малого та середнього бізнесу. У GRENKE відмінна репутація серед партнерів та клієнтів. Протягом багатьох десятиліть наша компанія і її послуги асоціюються з гранітними цінностями, які виділяють нас серед конкурентів і зміцнюють нашу повсякденну діяльність. Клієнти отримують вигоду від цікавих пропозицій, зручних для користувачів процесів, чудових особистих консультацій та підтримки, індивідуальних умов і нашої великої мережі філій за межами Європи. GRENKE Group об’єднує знання фахівців і не має собі рівних здатність проникнення в суть сфери діяльності клієнтів, а також має відповідну компетенцію і ресурси для того, щоб повністю задовольняти клієнтів. Поєднання таких факторів успіху, цікаві пропозиції, чітко визначена цільова група, лідерство на ринку і сильні цінності, робить нас унікальними. Ми прагнемо використовувати ці фактори в своїх зв’язках для надання вигоди нашим акціонерам, роздрібним партнерам і клієнтам.