На початок другого десятиліття 21 століття найбільш ефективними методами популяризації веб-проектів можна назвати наступні:
1. Пошукове просування.
2. Інтернет-реклама.
3. Маркетинг у соціальних мережах.
Незважаючи на різні проблеми, що виникають останнім часом в області пошукового просування, SEO все ще є самим головним джерелом трафіку для більшості веб-сайтів. Саме через пошук більшість користувачів шукають і знаходять необхідні їм відомості, товари і послуги, допомогу і підтримку.
У пошуковому просуванні в завдання веб-майстра або оптимізатора входить домогтися, щоб при пошуку інформації більшість користувачів побачили на першій сторінці видачі саме рекламований сайт, а не посилання на конкуруючі ресурси. Для досягнення такого результату використовується так звана оптимізація або SEO. Оптимізація означає особливу технологію адаптації веб-ресурсу під численні і постійно мінливі алгоритми ранжирування сайтів в пошуку. Фактично, більша частина успіху випливає з того, наскільки глибоко і точно оптимізатору вдасться осягнути і передбачити методологію відбору кращих сайтів з усіх ресурсів подібного типу.
Реклама в інтернеті — це досить дієвий інструмент популяризації чого завгодно. Щоб донести до людей, кінцевих користувачів, інформацію про існування сайту, використовується контекстна пошукова, банерна, тізерна реклама.
Ефективним видом інтернет-реклами безумовно є контекстна. За рахунок того, що рекламний контент показується тільки цільової аудиторії, досягається істотне підвищення ефективності рекламних компаній при одночасному зниженні бюджетів. Контекстна реклама показується людям на сайтах релевантної просувається ресурсу тематики і в результатах пошукової видачі. Таким чином, багато людей вважають, що це не реклама, а саме відповідь на поставлене в пошуку запитання.
За допомогою реклами дійсно можна швидко залучити великий потік відвідувачів. Проблем тут тільки три: гроші, гроші і ще раз гроші.
З метою зменшити обсяги необхідних на рекламу фінансових вкладень, маркетологи звертаються до третього методу: соціал-медіа маркетингу. Тут застосовуються, здебільшого, різні техніки прихованої реклами. Генеральна лінія соціального маркетингу, стимулювання розповсюдження інформації про сайти за допомогою самих користувачів соціальних мереж.
Методи соціального просування досить складні до практичного виконання. Від діючого маркетолога потрібне глибоке розуміння процесів, що відбуваються в соціальних мережах, знання поточної ситуації на ринку, розуміння поточних тенденцій в моді сезону.
Людське суспільство завжди великою мірою було піддано модним течіям. Або, грубо кажучи, “стадному почуттю”. Більшість людей інстинктивно думають, якщо всі користуються, значить, це хороша ідея і мені це теж потрібно. Крім того, люди дуже боятися випасти з натовпу, виглядати не так, як всі, бути іншими. Ймовірно, в цьому відображаються підсвідомі спогади про історичних процесах. У минулому людина, яка не є членом суспільства, був практично приречений на загибель.
Ось на такого роду громадських емоціях маркетологи і вибудовують стратегії рекламних кампаній. Важливо переконати користувачів соціальних спільнот, що даний веб-сайт є модним, що всі його відвідують, що це тренд сезону. Що бути в курсі подій на сайті є обов’язковою умовою, щоб вважатися сучасним і стильним. Ось тоді не потрібно ні сео, ні контекстної реклами, щоб підтримувати високу відвідуваність.