Значимість націлювання при розкручуванні сайту

765

В останні роки в області інтернет-маркетингу все більшу популярність набуває вузьке таргетування просування і рекламних кампаній.

І дійсно, власники онлайн бізнесу усвідомили, що сайтам потрібний і корисний далеко не кожен відвідувач. Випадкові перехожі, роззяви, які просто так прогулятися зайшли, не приносять сайтів нічого, крім відміток у статистиці. Ось чому оптимізатори і маркетологи уважно досліджують статистику відвідуваності з метою зрозуміти, хто відвідує сайт, звідки і чи потрібні взагалі такі сайту візитери.

Особливу важливість таргетування набуває при проведенні дорогих рекламних кампаній в системах контекстної реклами. Дійсно, шляхом розміщення контекстних оголошень у пошуковій видачі можна в лічені дні і години отримати високий трафік на сайті рекламодавця. Але от питання: хто з відвідувачів прийшли з певною метою зробити покупку, зареєструватися, підписатися тощо. Або ж вони просто почитати статті прийшли, не збираючись нічого робити більше.

Щоб прояснити питання, наскільки цільова аудиторія відвідує ресурс, потрібно частіше відвідувати сервіси статистики Google і Яндекс. Там можна побачити, звідки, з яких регіонів, по яких запитах, з яких країн приходять візитери. Скільки і яких сторінок переглядають. З аналізу цих даних можна робити висновки про ефективність таргетування рекламних кампаній, про правильність чи хибність вибору пошукових запитів для просування. Можна експериментувати з різними варіантами і шукати найбільш ефективні шляхи залучення цільового, високо конверсійного відвідувача.

Які вигоди несе власнику сайту таргетування при розкручуванні сайту?
1. При правильному налаштуванні цілепокладання, сайт отримує високу конверсію, покупки, замовлення, доходи.
2. Точно налаштована фільтрація контекстної реклами дозволяє отримати зацікавленого клієнта при істотній економії витрат на проведення кампаній.
3. Таргетування дозволяє швидко та недорого збільшити загальний трафік ресурсу. В кінцевому підсумку, витрати на модерацію і налаштування таргетингу багаторазово окупляться високою конверсією і високими доходами бізнесу.

Часто компанії не мають у своєму штаті професійних фахівців-маркетологів, здатних розібратися у всіх тонкощах таргетингу. У таких випадках доцільно вдатися до допомоги аутсорсингових маркетингових онлайн сервісів. Привабливість такого підходу полягає в тому, що посередницькі фірми часто не тільки не беруть з клієнтів відсотки за послуги, а ще й самі надають постійним клієнтам різноманітні цікаві бонуси і знижки. І це крім того, що фахівці фірми допомагають компанії відрегулювати правильний таргетинг.

Недосвідченому інтернет-підприємцю досить складно розібратися у всіх тонкощах таких систем контекстної реклами, як Яндекс.Директ і Google AdWords. В результаті, власник сайту робить багато зайвих витрат і не отримує належного ефекту. Хоча, звичайно, рекламні сервіси намагаються забезпечити інтуїтивну зрозумілість інтерфейсів настройки і запуску рекламних кампаній так, щоб навіть далекий від маркетингу людина міг зрозуміти, що і як. Якщо прикласти деякі зусилля та час, розібратися в налаштуванні фільтрів націлювання можна і самостійно.

В останні роки активно почали розвивати власні сервіси таргетованої реклами найбільші соціальні мережі. Наприклад, найпопулярніша в РФ соцмережа ВКонтакте має власний сервіс внутрішньої таргетованої реклами. Використання такої реклами в соцмережах особливо зручно, оскільки користувачі мають звичку викладати великий обсяг персональної інформації в вільний доступ.