Боротьба за клієнта на textsale, як перемогти

994

Як продавати статті на textsale

Ура! Ваш текст купили! Радісно стрибаючи по кімнаті або, що куди вірніше, досить посміхаючись, ви навіть не здогадуєтеся, що це лише мала дещиця успіху. Ви зробили перший крок — але попереду ще ціла дорога!

Воно вам потрібно, шукати замовників, знижувати ціни, сподіваючись урвати черговий публічний замовлення? Нервувати, регулярно оновлювати сайт біржі, відчувати себе мисливцем, який ось-ось вполює зайця. Ні, безумовно, хтось від цього ловить кайф. Але не ви, адже так?

Уявіть, ви заходите на біржу, ліниво дивіться у правий кут, а там вже вітально загорілися червоним особисті повідомлення. Їх там штук 10-15 — і це тільки за ранок! Вас просять (зауважте, просять!) написати статтю, прес-реліз, продає текст.

Ви вибираєте (а не хапаєте, як собака кинуту кістку) той замовлення, до якого лежить душа. Пишіть згоду, задаєте пару-трійку питань і йдіть за кавою. До вашого повернення замовник вже відписав в подробицях, що він хоче. Ви, ковтнувши ароматний напій, приступаєте до роботи…

Цей варіант приємніше, чи не так?

Тоді, чорт візьми, зробіть хоч що-небудь, щоб він став реальністю. Почніть спілкуватися з тими, хто купує ваші статті.

Дякуйте покупців. Кожного.

Запитуйте, чи сподобався їм текст, чи не потрібна індивідуальна доопрацювання.

Стоп! Не читайте далі, підніміться на дві сходинки вище. Перечитайте. Ви це робите? Якщо ні, то почніть негайно! І замовники до вас повернуться.

Свого першого постійного замовника на Текстсейле я знайшов саме так! Просто подякував. А він запропонував постійні обсяги. І ціну, яка була вище тієї, на яку я розраховував.

Але замовник не повернеться, якщо куплений текст виявився відвертою халтурою. Тому перевіряйте його перед відправкою. І не на помилки — писати грамотно вам сам Бог велів! Ви ж копірайтер!

Перевіряйте текст з точки зору професіонала.

ЗАГОЛОВОК: заманює, чіпляє, штовхає до читання? Прочитайте заголовок друзям, чоловіку, дружині, мамі. Вони хочуть дізнатися подробиці? Він їм подобається? НЕ СОРОМТЕСЯ ви такого заголовка?
ОБСЯГ: не більше 4000 знаків без пробілів. Вычерпайте воду, залиште лише слова по справі.
АБЗАЦИ: не більше п’яти рядків. Краще чотири. Більше — катастрофа.
ПОДЗАГОЛВОКИ: повинні бути. І бажано на кожні три абзацу новий. Якщо не виходить — перебудуйте текст.
ПРОПОЗИЦІЇ: прибираємо до біса все дієприслівникові і причетні обороти. Якщо ваша пропозиція менше, ніж рядок — в топку! Гори воно синім полум’ям. Люди хочуть коротких промов.
МОВА: він повинен бути живим, навіть якщо ви розповідаєте про порядок отримання Шенгенської візи. Навіть якщо ви цитуєте юридичні документи. Прибирайте рекламні кліше — тріть їх нещадно.
ДІЄСЛОВА: два дієслова поспіль — граблі для читача. Він отримає по лобі і закриє статтю.
ЧАС: розповідайте в теперішньому часі. Особливо, якщо текст продає що-небудь. Про те, що буде, коли читач купить, розповідати не потрібно. Він вже купив — опишіть все так, ніби товар в руках. Відчуття. Задоволення. Користь.
ЗВЕРНЕННЯ: не пишіть «Ви», якщо звернення йде до абстрактного особі. Не до Івану Петровичу з відділу кадрів, а до будь-якого співробітника цього відділу. Пишіть «ви», але не звертайтеся до масі. Вирішіть проблему однієї людини.
ЗАКЛИК: що повинен зробити читач після прочитання тексту? Якщо стаття інформаційна — задуматися. Якщо рекламна — купити, зателефонувати, зробити замовлення. Напишіть прямим текстом, що ви чекаєте від нього. Інакше дива не станеться.

Все в порядку?
Тоді до вас звернуться знову і знову.

Щось не так?
Доробіть текст. Нехай піде на 10 хвилин більше, зате ніхто і ніколи не тицьне у вас пальцем, кажучи про невмілому автора. Або про те, хто працює абияк.

БОНУС.

Дрібниці, які видають професіонала.

Тире, а не дефіс. Короткий дефіс ставиться в словах «то-то», «що-небудь». Між словами — тире. Воно довге.

Дужки або лапки? «Ось такі» — ознака Майстра. “Такі” — доля початківців.