Заробіток в Однокласниках

146

Заработок в социальной сети Одноклассники

Здравствуйте, сьогодні поговоримо про таку цікаву тему як заробіток в соціальних мережах і конкретно про Однокласників.

Прийнято вважати (у всякому разі, так пишуть у ЗМІ), що ВКонтакте має аудиторію з більш активною життєвою позицією, ніж сайт Однокласники. Зате ніхто не стане заперечувати, що аудиторія Однокласників більш респектабельна, в сенсі доходів і забезпеченості. І якщо резидентура ВКонтакте характеризується як “непостійні заробітки”, то для Однокласників більше підійде “стабільний середній дохід”.

Що таке середній дохід в конкретних сумах ніхто не розшифровує. Але це і не важливо. Важливий факт, в Однокласниках конвертована валюта є, значить, потрібно зробити її вільною.

Типологію бізнесу можна підрозділити на:
— Заробіток без спеціальних навичок.
— Власне виробництво і продаж продукції.
— Ритейл, роздрібна перепродаж товарів від виробника.
— Посередницьке партнерство.

Перші три пункти малопривабливі. З причини або до смішного низьких доходів, або до жаху складної організації бізнесу. Для нормального юзера, не має спадку від улюбленої бабусі-лихварки, оптимальним представляється четвертий шлях.

Партнерські відносини припускають бізнес за принципом: “чукчі наші, а труби від грамофонів ваші”. Потенційному мільйонеру з Однокласників абсолютно без різниці, що там китайські концесіонери будуть продавати на своїх онлайн факторіях. Головне, щоб вчасно гонорар перераховували.

Завдання заробітку в Однокласниках полягає у створенні групи і її розкрутці. По суті, це маркетинг, рекламна діяльність, як ви будете вказувати в податковій декларації. Чим більше буде послідовників, учасників, фоловерів, чим вище буде їх активність у відвідуванні інтернет-магазинів, чим більше вони будуть купувати китайських товарів (хороших і різних), тим швидше ви поїдете в Туреччину з красивою дівчиною.

Щоб реально заробляти на переправленні трафіку в інтернет-магазини потрібна справжня група, з реальними користувачами. Є в інтернеті досить спонсорських сайтів, які миттєво розкрутять вам багатотисячне співтовариство всього за кілька доларів. Проблема в тому, що всі ці, найняті за копійки, послідовники нічого не стануть купувати. Звідки у них веб-мані, раз вони на САРах плазують?

Друзів слід шукати заможних і дуже зайняті, щоб у них були гроші на покупки, але не було часу на шопінг. Тільки такі громадяни із задоволенням відгукнуться на вигідні пропозиції швидко і легко купувати у ваших партнерських онлайн-шопах.

Як таких знайти? Чим хороші соціальні мережі, що там вважається хорошим тоном викладати персональну інформацію в прямому ефірі. Адміністрація соцмереж навіть наполягає на максимальній відкритості. Мовляв, інакше як вас зможуть знайти ваші друзі-однодумці? Та й самій соціальній платформі дуже хочеться знати всю таємницю своїх користувачів, оскільки сервіс займається тією ж самою продажем трафіку рекламодавцям і провайдерам.

Шукати в соціальних мережах можна за різними ознаками, тегам, фільтруючи по професії, сфері діяльності, рівнем доходів тощо. Але зібрати групу — це тільки початок. Далі, її потрібно анімувати, заорганизовать і направити, як говориться. Стати режисером людських душ.

По суті, в соціальних мережах люди шукають відволікання від повсякденних турбот, розслаблення. Вони не схильні вирішувати серйозні питання. Развлеките людей конкурсом. Забавним опитуванням, голосуванням на якусь прикольну тему. Постійний відгук дають будь-які тематики, що стосуються відносин між хлопчиками і дівчатками. Задайте учасникам групи запитання: “що повинен чоловік”. Будьте впевнені, така закидуха викличе величезний сплеск активності прекрасної половини співтовариства. За кращий “Кодекс Справжнього Мачо” — приз від партнерського магазину. Хто не отримає приз, із заздрості підуть подивитися, що там китайці хорошого приготували.