Як правильно скласти заголовок
Ви можете написати чудовий текст, але його ніхто не купить і не прочитає. Якщо заголовок буде прісним, то сама геніальна стаття залишиться на задвірках біржі. Уявіть собі, на 80% успішність вашої статті залежить від заголовка, решта 20% — це сам текст. Просто поміняйте заголовок — і ваша копирайтерская ефективність зросте на 100%!
Думаєте маячня? А ось і ні. Скільки раз ви купували книгу тільки тому, що вас зачепило назва? А ваші родичі і знайомі? Кожен з нас робить це час від часу!
Я кажу про електронній пошті і різних сайтах. Признавайтесь, коли назва вдале, ви відкриваєте явно рекламний лист або переходьте за завідомо марною посиланням. Вас як магнітом тягне подивитися, що ж за «Шокуюча новина! Вчені після 10 років досліджень з’ясували, що…».
Хороший заголовок не повинен мовчати, він повинен кричати про тих вигоди і переваги, які отримає людина. П’ять підходів — п’ять надійних ключів до гарантованого результату.
Підхід 1. Примусьте читача відповісти «Так!»
Ваш заголовок повинен бути питанням, але таким, щоб читач не роздумуючи відповів «Так» і натиснув на кнопку «Купити».
«Хочете знати, як з товстої домогосподарки я всього за рік перетворилася на успішну і красиву бізнес-леді?»
«Знову свистять гальма?»
Підхід 2. Розкажіть читачеві «Як»…
«Як заробляти по 100 000 рублів на місяць, сидячи в трусах на власній кухні»
«Як полагодити дах і на зекономлені гроші купити автомобіль»
«Як зробити прибутковим бізнес з продажу сувенірної продукції»
Підхід 3. Поділіться з читачем новиною.
«Прорив у маркетингу! Випускник технічного Вузу збагатився за рахунок простих математичних формул»
«Модне божевілля: тканина, яка світиться в темряві різними малюнками»
Підхід 4. Розкажіть історію.
«Перший крок до багатства, який я зробив, коли в день звільнення мене ще й обікрали»
«Ідіотська помилка, яка коштувала посади менеджера з персоналу»
«Які таблетки п’є доктор, коли у нього розколюється голова?»
Підхід 5. Говорите про читача.
«Секрет твоєї краси: примусь інших закохатися в себе»
«Злочин, який ти вчинив проти себе самого»
Підсилюємо базу.
Всі ці підходи — скелети. Ними вже можна шокувати і залучати. Але ще краще, якщо ви прикрасите кісточки чимось цікавим. Повісьте на шию скелета красиві намиста з психологічних «зачіпок» — і ваш читач поведе себе не гірше, ніж індіанці під час приїзду європейців.
Він захоче це мати!
Люди хочуть подобатися навколишнім і впливати на них.
Люди — істоти цікаві. Парадокс у назві приверне їх.
Люди хочуть вирішувати проблеми.
Люди жадають ХЛІБА і ВИДОВИЩ: заголовок має задовольняти перше, або забезпечувати друге.
Провокуйте людей.
І, нарешті, БОНУС.
Ви написали текст? Збережіть. Придумайте заголовок. Опублікуйте на біржі. Не купили в перші три дні? Отже, заголовок нікудишній. Отже, для даної аудиторії він не діє. Видаліть статтю. Додайте її знову, змінивши заголовок. Тестуйте. Відстежуйте ефективність заголовків. Шукайте ті, що найбільш ефективними у вашій темі. Збільшуйте їх. Правте.
Це теж наука. Це теж вдосконалення і шлях до майстерності.
В кінці приємний і не анонсований СЮРПРИЗ.
Залиште з десяток статей з невдалими заголовками. По-перше, вони будуть нагадувати вам про те, як не треба називати статті. По-друге, багатьом замовникам подобається, коли у копірайтера є пропозиція у вільному продажу.