Секрет ефективних заголовків

66

Секрет эффективных заголовков

Як правильно скласти заголовок

Ви можете написати чудовий текст, але його ніхто не купить і не прочитає. Якщо заголовок буде прісним, то сама геніальна стаття залишиться на задвірках біржі. Уявіть собі, на 80% успішність вашої статті залежить від заголовка, решта 20% — це сам текст. Просто поміняйте заголовок — і ваша копирайтерская ефективність зросте на 100%!

Думаєте маячня? А ось і ні. Скільки раз ви купували книгу тільки тому, що вас зачепило назва? А ваші родичі і знайомі? Кожен з нас робить це час від часу!

Я кажу про електронній пошті і різних сайтах. Признавайтесь, коли назва вдале, ви відкриваєте явно рекламний лист або переходьте за завідомо марною посиланням. Вас як магнітом тягне подивитися, що ж за «Шокуюча новина! Вчені після 10 років досліджень з’ясували, що…».

Хороший заголовок не повинен мовчати, він повинен кричати про тих вигоди і переваги, які отримає людина. П’ять підходів — п’ять надійних ключів до гарантованого результату.

Підхід 1. Примусьте читача відповісти «Так!»

Ваш заголовок повинен бути питанням, але таким, щоб читач не роздумуючи відповів «Так» і натиснув на кнопку «Купити».

«Хочете знати, як з товстої домогосподарки я всього за рік перетворилася на успішну і красиву бізнес-леді?»

«Знову свистять гальма?»

Підхід 2. Розкажіть читачеві «Як»…

«Як заробляти по 100 000 рублів на місяць, сидячи в трусах на власній кухні»

«Як полагодити дах і на зекономлені гроші купити автомобіль»

«Як зробити прибутковим бізнес з продажу сувенірної продукції»

Підхід 3. Поділіться з читачем новиною.

«Прорив у маркетингу! Випускник технічного Вузу збагатився за рахунок простих математичних формул»

«Модне божевілля: тканина, яка світиться в темряві різними малюнками»

Підхід 4. Розкажіть історію.

«Перший крок до багатства, який я зробив, коли в день звільнення мене ще й обікрали»

«Ідіотська помилка, яка коштувала посади менеджера з персоналу»

«Які таблетки п’є доктор, коли у нього розколюється голова?»

Підхід 5. Говорите про читача.

«Секрет твоєї краси: примусь інших закохатися в себе»
«Злочин, який ти вчинив проти себе самого»

Підсилюємо базу.

Всі ці підходи — скелети. Ними вже можна шокувати і залучати. Але ще краще, якщо ви прикрасите кісточки чимось цікавим. Повісьте на шию скелета красиві намиста з психологічних «зачіпок» — і ваш читач поведе себе не гірше, ніж індіанці під час приїзду європейців.

Він захоче це мати!

Люди хочуть подобатися навколишнім і впливати на них.
Люди — істоти цікаві. Парадокс у назві приверне їх.
Люди хочуть вирішувати проблеми.
Люди жадають ХЛІБА і ВИДОВИЩ: заголовок має задовольняти перше, або забезпечувати друге.
Провокуйте людей.

І, нарешті, БОНУС.

Ви написали текст? Збережіть. Придумайте заголовок. Опублікуйте на біржі. Не купили в перші три дні? Отже, заголовок нікудишній. Отже, для даної аудиторії він не діє. Видаліть статтю. Додайте її знову, змінивши заголовок. Тестуйте. Відстежуйте ефективність заголовків. Шукайте ті, що найбільш ефективними у вашій темі. Збільшуйте їх. Правте.

Це теж наука. Це теж вдосконалення і шлях до майстерності.

В кінці приємний і не анонсований СЮРПРИЗ.

Залиште з десяток статей з невдалими заголовками. По-перше, вони будуть нагадувати вам про те, як не треба називати статті. По-друге, багатьом замовникам подобається, коли у копірайтера є пропозиція у вільному продажу.