Зовнішня оптимізація сайту або оптимізація для пошуковиків

66

Ви бажаєте збільшити доходи від вашого сайту або його відвідуваність. Ви встановили всі необхідні партнерські програми. У вас так само написаний прекрасний контент, і все ж у вас бракує необхідного елемента — трафіку.

Якщо ваш сайт ні хто не відвідує, вам буде важко на ньому, хоч трохи заробити. Так яким же чином залучити трафік на свій сайт. Мова піде про зовнішньої оптимізації або пошукової оптимізації сайту (SEO).

Чому саме SEO?

Коли користувачі шукають інформацію в інтернеті, зазвичай, куди вони йдуть спочатку? Відповідь на це питання може звучати по-різному, так як варіантів вистачає, але більша частина користувачів сказала б у пошукові системи.

Щодня пошукові системи, направляють мільйони користувачів на різні сайти. Зараз великою популярністю користуються соціальні мережі, і все – таки факт в тому, що головним джерелом залучення трафіку на сайти, залишаються Yandex, Google, Yahoo, MSN. З цього випливає, що не варто нехтувати вивченням принципів ранжування та індексації сайту. Це допоможе вам у майбутньому просуванні сайту.

Статті для пошукових систем і для людей.

Велика частина блогерів проти оптимізації свого блогу для пошукових систем. Вони займають таку позицію, що блогер повинен заповнювати свій сайт якісною інформацією для людей, замість того, що б писати для пошукових систем.

Існує і така думка, що заповнення інформації для людей і пошукачів не має взаимоисключать один одного, адже завжди можливо знайти компроміс.

Серед блогерів існує думка, коли пишеться контент для людей, тоді зникає необхідність піклуватися про оптимізацію пошукових систем, мовляв, і так буде необхідна кількість пошукового трафіку. З цим можна погодитися, якщо дійсно викладається якісна та цікава інформація, при цьому є можливість, що інші блогери будуть посилатися на ваш сайт, це є ключовим моментом в пошуковій оптимізації. Посилання з інших сайтів важлива частина успіху, тільки от не єдина складова частина успіху просування в пошукових системах.

Інша ж частина блогерів повністю занурюється в SEO і зовсім не думає про читача. Не допускайте подібних помилок, зберігайте баланс між двома складовими, отже, у вас буде багато трафіку від пошукачів, так само трафік вам забезпечать постійні читачі, адже вони будуть повертатися до вас на сайт не одноразово за якісною інформацією.

Посилання, що знаходяться за межами вашого сайту, тобто посилання, які знаходяться на інших сайтах, клікнувши на яку користувач потрапляє до вас, таке розповсюдження посилань можна віднести до зовнішньої оптимізації. Це впливає на ранжування в пошукових системах. На такі фактори блогер не може впливати на пряму. Посилання на ваш ресурс, очевидний і найсильніший аргумент зовнішньої оптимізації. Кожна посилання на ваш блог, яку помітив пошуковик, буде у нього викликати довіру до вашого ресурсу, таким чином, це значний спосіб, піднятися вище на сторінках, які видає пошуковик.

Кращі посилання на сайт, повинні володіти трьома головними якостями:

1. Необхідно розташовувати посилання на сайтах авторитетніше вашого;
2. Необхідно, що б ресурси, які посилаються на ваш сайт, ставилися до вашої тематики;
3. Необхідно, що б в посиланні були необхідні слова для вашого сайту.

Що необхідно для отримання якісної зовнішньої посилання?

1.Цікавий, якісний контент. Можна обмінюватися посиланнями з іншими сайтами, брати участь у програмах їх отримання, можна купувати посилання на інших сайтах. Але найкращий і найдешевший спосіб отримання зовнішніх посилань, полягає в написанні якісного контенту, необхідно, що б люди хотіли його читати. Тоді інші сайти будуть посилатися на ваш ресурс.
2.Каталоги. Для просування зовнішніх посилань, необхідно реєструвати свій сайт в каталогах. Багато веб-майстрів переконані в успіху такої стратегії. Існують списки каталогів з безкоштовним розміщенням посилань, і у відповідь не потребують, бази білих каталогів.
3.Створення мережі блогів. Багато блогерів створюють, мережі блогів або приєднуються до неї, це дає можливість користуватися багатьма сайтами. Перевага такої мережі сайтів, у тому, що вони посилаються один на одного і вам доступний повний контроль, до того як ваші сайти пов’язані з іншими. Пам’ятайте якщо всі сайти, які посилаються на вас, знаходяться на одному сервері, пошуковики визначать, що ви зробили мережу сайтів, і при цьому впливаєте на видачу, за це вони можуть вас покарати.
4.Якщо ви володієте бюджетом для покупки посилань з інших більш авторитетних сайтів, схожих по тематиці. Тоді ви можете скористатися біржами покупки і продажу посилань.
5.Так само можливий обмін посиланнями. Багато власників сайтів обмінюються посиланнями між собою. Часто це відбувається природно, зв’язуються з вами, або ви з кимось зв’язуєтеся. Значно частіше посилання розміщуються в автоматичних системах обміну, які передбачені для обміну посиланнями. В цьому є своєрідна вигода, таким чином, збільшується число зовнішніх посилань. З таким обміном будьте гранично обережні. Багато експертів в області SEO, припускають, що пошукачі мають методами відстеження цих стратегій, таким чином, відстеженні посилання втрачають свою цінність.