Рубаємо бабло на партнерках

1714

Вітаю шановний читач! Сьогодні ми поговоримо про партнерських програмах (або як її ще називають ПП). Що ж це таке? Партнерська програма – це сервіс для заманювання відвідувачів на потрібний сайт. Людина, що призвів у себе на хвості іншого, отримує n-ний відсоток від коштів, витрачених новим відвідувачем. Не суть важливо, які саме послуги пропонує ПП. Це може бути як биткоин краник, так і віртуальний секс-шоп. Відмінність складає лише те, що в першому випадку з вами розрахуються криптовалютой. Витративши деякий час і вникнувши в суть таких операцій, можна отримувати непоганий дохід. Головним чинником є залучення нових споживачів. Але де ж їх взяти? Далі ми з вами розглянемо кілька способів залучення відвідувачів на потрібний сайт.
Отже, поїхали!

Спосіб №1. Розміщуємо стандартний баннер

При грамотному підході до підбору банера на сайті можна добитися відмінного ефекту. Суть такого підбору полягає в наступному. Приміром, у вас є фан-сайт Сергія Лазарєва. Підбираючи банер на такий сайт, можна навіть не роздумуючи ставити партнерку магазину футболок або сувенірів з кумиром. Адже в цьому випадку зацікавлені фанати будуть переходити по вашому банеру, щоб придбати футболку або чашку з кумиром. Ви повинні зрозуміти, що правильне зіставлення тим, грає головну роль в цій справі. Навряд чи людина, з запитом “панда їсть бамбук” погодиться перейти за посиланням “курильні суміші”. Тут головне доречність. Сайт про новинки кіно – ПП де скачати фільм за смс. Сайт з еротичними фото знаменитостей – посилання на перегляд відео, ведуча на звичайний платник для дорослих. Варіантів маса. Тому включайте мізки і зіставляйте підходящі варіанти.

Спосіб №2. Залучаємо потужний трафік з соціальних мереж

В даному випадку не варто плутати нормальний трафік зі спамом. Це якось низько і негідно, чи що. До того ж, навряд чи хтось нормальний поведеться на посилання, на кшталт: “гей, твоя вчителька вирішила роздягнутися!”. Я б точно не повівся!
Тому давайте відкинемо всяке сміття і поговоримо про групах Вконтакті.
Зараз спалю вам одну потужну фішку. 90, а може і всі 95% трафіку, що йде з групи ВКонтакте, залежать від оформлення. Тому якщо у вас є «гола» гурт, без аватара, чіпляється заголовка і без хоча б мінімального наповнення, то ефекту від такої групи буде рівно нуль. Причому вашу групу можуть забанити в перші дні її існування. Однак якщо ваша група буде містити привабливий або викликає цікавість заголовок, круте опис і виносить мозок аватар, то можете бути впевнені у значному збільшенні трафіку на вашу партнерську програму.
А тепер давайте по пунктах пройдемося по основним і найбільш важливим аспектам створення групи.

Аватар. Більшість користувачів інтернету витрачають просто силу-силенну часу і грошей на створення красивої аватарки для групи. Вони наймають дизайнерів, придумують якісь логотипи, слогани і т. д. Скажу вам по секрету – це зайві рухи тіла. Насправді ви можете поступити набагато простіше. Заходьте на сайт партнерки, вибирайте будь-вертикальний банер і використовуйте його в якості аватарки для групи. Погодьтеся – все просто!

Назву для групи. Кажу відразу – від назви залежить дуже багато. Адже тільки дивлячись на назву групи, користувач вирішує, чи вступати йому в неї чи ні. Тому постарайтеся придумати сильне, яскраве і цепляющее назву. Ви можете придумати кілька назв, а потім запитати у знайомих і родичів, який їм більше подобається. Назва, яка набрала більшу кількість голосів, перемагає.

Сильне опис. Досить важлива складова групи. А вже якщо мова заходить про інтернет-магазинах, то назва повинна чіпляти і зацікавлювати. Погодьтеся, нікому не буде цікава група «Банних віників» з описом «Ви можете купити у нас банні віники». Користувача потрібно зачепити якийсь фішкою. Груп з банними віниками Вконтакті напевно сотні, тому в описі вам потрібно лаконічно переконати клієнта, що ваша група за віників є найкращою. Не зайвим стане вивчення WIKI розмітки. Не розумієте, що це таке – замовте оформлення. Якщо ви власник інтернет-магазину, додайте кілька фото і відео товару, з яким працюєте. Додайте короткий, але вичерпний опис того, чим ви тут займаєтеся. Зацікавте потенційного споживача. Це ж у ваших інтересах!

Правильні відгуки. Варто знати, що відгуки за великим рахунком, потрібні для смс платників. Тому ви можете зайти з різних акаунтів і залишити на стіні хороші відгуки. Для початку можете їх замовити. Але тільки пам’ятайте:
1. Ніколи не займайтеся копіпастом відгуків.
2. Після того, як необхідні відгуки будуть написані, забороніть користувачам залишати будь-які записи в гостьовій книзі.

Інвайт. Ось ми і підібралися до останнього пункту у створенні групи. Варто вибрати найбільш точні критерії для інвайту. Приміром, якщо це “П’ятдесят відтінків сірого” – дами 17-25 і 35-40 ваша мета номер один. А ось “продам дев’ятку” швидше зацікавить молодих людей 18-30 років. Власне, нічого складного в цьому немає. Спробуйте всі маніпуляції перевіряти на собі. Якщо вас не бентежить – значить нормально.

Спосіб №3. Створюємо окремий сайт

Даний варіант частенько застосовується для інтернет-магазинів. В основному ПП самі видають скрипт, ваше завдання-розмістити його у себе і зайнятися просуванням в пошукових системах. Оптимізуйте сайт, наповнюйте унікальним контентом, оновлюйте сайт, подберайте ключевики. Рекламу смс платника можна лаконічно впровадити в текст, заточений під ключі вашої тематики. Не можна просто створити сайт і сидіти, потираючи ручки. Доведеться трохи посидіти.

І на десерт. Не рекомендую створювати сайт під застарілі і всім обридлі платники, типу аудіонаркотики або фото тебе голим. Це вже не актуально і неефективно. Працюйте з чимось новим, це ж інтернет, дитинко.