Як проводити конкурси в соціальних мережах з вигодою для свого сайту?

86

Как проводить конкурсы в социальных сетях с выгодой для своего сайта?

Уявіть, що у вас є цікава та перспективна група в одній із соціальних мереж. Це може бути Контакт, facebook або однокласники. Погодьтеся, таку групу просто гріх не використовувати для просування наявного сайту або залучення нових та постійних читачів. Але як же це зробити? Найдієвіший спосіб – організація конкурсу. Ось саме про це і піде мова далі.

Переваги проведення конкурсу

  • Збільшення кількості відвідувачів.
  • Відмінна мотивація та заохочення переможця.
  • Підвищення впізнаваності і зростання лояльності.
  • Зростання репутації.
  • Розвага, завдяки якому зростає сарафанне радіо і придбання постійних читачів.

Однак поряд з перевагами, конкурсів є і свої недоліки

  • Ймовірність участі людей, не зацікавлених у тематиці сайту або блогу. Люди можуть брати участь тільки заради призу.
  • Можливість залучення «призоловов», тобто людей, зацікавлених тільки у перемозі. Особливо якщо на конку планшети, айфони та інші цінні речі. Обчислити таких людей досить просто. Але як захистити від них свій проект, потрібно подумати ще на етапі планування.
  • Юридичні формальності.
  • Чіткі правила і регламент проведення конкурсу. Адже в іншому випадку негатив може заглушити всі позитивні починання.

Механіки. Як правильно проводити конкурси.

На етапі створення конкурсу в першу чергу необхідно опрацювати всі правила. Щоб вони були зрозумілі кожному учаснику.

Створення контенту. Цепляющие слогани, дошкульні коментарі, неймовірні історії або чарівні фотографії. В даному випадку рекомендується чітко прописати, що саме вимагається від учасників. Будь то певна тема або фотосюжет. Цікаво буде, якщо у своїх оповіданнях учасники згаданий ваш ресурс. А вірші на якусь певну тему можуть надалі прикрасити сторінки сайту. Але тут все повинно бути в міру. Якщо тематика блогу досить специфічна, то багато учасників зібрати не вийде.

Загадки. Досить популярна вікторина. В даному випадку можна ставити перед учасниками певне завдання і чекати відповідей на неї в коментарях. Перший учасник, який дав правильну відповідь виграє і має право ставити таку задачку.

Репост. Самий простий механізм. В даному випадку потрібно зробити репост і зібрати найбільшу кількість лайків. Однак тут потрібно тримати вухо гостро, так як можлива накрутка з використанням численних сервісів.

Як розкрутити конкурс у соцмережі?

  • самий простий і ефективний варіант – опублікована новина з посиланням на потрібну сторінку,
  • інформаційна e-mail розсилка з наданням всіх посилань на сайт або групу в соціальній мережі,
  • розміщення анонсів про майбутню подію. Найголовніше тут – заінтригувати відвідувачів, не розголошуючи основної суті. Перший анонс можна дати за 7-10 днів до початку події, другий – за 48 годин,
    опублікувати кілька анонсів в суміжних групах, де є потрібна вашому сайту цільова аудиторія,
    при наявності бюджету можна дати рекламу в соціальній мережі або яндекс директе,
  • якщо на кону стоїть досить дорогий приз, не зайвим буде написати кілька анонсів на інших сайтах із суміжною тематикою або на сайтах друзів,
  • після початку конкурсу слід постійно нагадувати про нього, посилатися з інших сайтів, соц. мереж і т. д. Адже люди можуть відкласти початок участі в конкурсі, після чого про нього забути. Так що у вас буде привід нагадати про себе і спонукати читачів до участі.

Нагородження переможців конкурсу

Тут теж пропонується кілька варіантів, що дозволяють приємно заохотити своїх читачів і відвідувачів. Однак варто завжди пам’ятати і про підводні камені.

Гаджет. Найпопулярніший подарунок, залучає всіх без розбору. Обираючи подібний варіант, ви ризикуєте залишитися і зовсім без відвідувачів після оголошення результатів конкурсу. Основна маса просто розбіжиться, а постійні читачі можуть образитися на те, що хтось переміг нечесним чином.

Певний товар. В даному випадку ви можете поставити на кін те, що продаєте (за умови, що у вас інтернет-магазин). Якщо ви ведете якийсь блог, то можете придумати оригінальний подарунок. Наприклад, для сайту про красу підійде коробочка з милими жіночими дрібничками: браслетами, помадами і т. д. Нецільової аудиторії подібні речі будуть абсолютно ні до чого і у вас з’явиться шанс залучити постійну цільову аудиторію.

Подарунок в тему. Даний варіант схожий на попередній, і також допомагає відсіювати нецільових відвідувачів. В даному випадку ви вибираєте подарунок за тематикою свого ресурсу, за яку боротимуться тільки зацікавлені люди. Приміром, на літературному сайті в якості призу може виступати подарункове видання Анни Кареніної, або серія книг Війна і мир. Якщо аудиторія досить молода, можна вибрати книги цікавіше – Гаррі Поттер або Сутінки. У будь-якому випадку незацікавленим особам подібні призи будуть абсолютно не цікаві, а зацікавлені і після конкурсу не підуть з ресурсу.

Валюта соцмережі. У століття розвитку безлічі мереж великим попитом будуть користуватися конкурси з винагородою у вигляді валюти – голосами, кредитами і т. д. Подібні конкурси з подібними призами стануть цікаві, в першу чергу, тим, хто грає в різні додатки і де постійно потрібно розрахунок ігровий валютою.

Крім усього іншого, обов’язково стежте за тим, щоб нагорода пропорційно дорівнювала витраченим зусиллям. В іншому випадку конкурс не принесе результатів, а лише розчарує з таким трудом завойованих відвідувачів.

Підведення підсумків і оголошення переможців

Підбиття підсумків також слід ставитися з великою увагою, інакше ви ризикуєте втратити великої частки відвідувачів.

Отже:

  • Обов’язково запам’ятайте, що всі підсумки конкурсу потребують свого обґрунтування. Розкажіть, чому перемогла та чи інша робота, а також які помилки зустрілися в інших творах.
  • Якщо в журі бере участь якась людина, то це обов’язково варто висвітлити і дати йому висловитися. Крім того нагородження можна зробити невелику церемонію, зняти її на відео, зробити фото, після чого викласти все в звіті з підсумками.
  • У момент нагородження не забувайте і про інших учасників. Можете придумати маленькі заохочувальні призи. Вам це нічого не коштуватиме, зате учасник перейметься ще більшою довірою до вашого ресурсу.

І наостанок наведемо кілька порад, які обов’язково варто взяти на озброєння.

— на етапі створення конкурсу потрібно чітко розуміти цільової аудиторії, її соціальне становище і розумові здібності. Так, якщо ваша цільова аудиторія-молоді мами, не варто ставити їм запитання з приводу прочищення трубопроводу або нейролінгвістичного програмування. В даному випадку простіше зробити творчий конкурс на веселу історію з їх дитиною або незвичайну фотографію;

— у будь-якого конкурсу обов’язково повинна бути мета. І ваш сайт не виняток;

— ретельно продумайте, як ви будете визначати переможця: методом голосування, лайками, коментарями і т. д. Або ви можете залучити до конкурсу журі, яке по його закінченню просто висловить свою думку;

— якщо у вас немає можливості зробити оригінальний подарунок, ви завжди можете наклеїти свою емблему на сторонню річ;

— подача конкурсу повинна бути цікавою і незвичайною. Постарайтеся залучити учасників якоюсь фішкою. Адже якщо у вашому конкурсі будуть брати участь три каліки, конкурс пройде дуже нудно. І навряд чи надалі хтось і зовсім погодитися приймати в ньому участь;

— ще раз нагадаємо: умови конкурсу повинні бути максимально простими. Також в умовах обов’язково має бути прописано крадіжка чужих ідей і боротьба з ними. А щоб перевіряти всі завдання на унікальність, користуйтеся програмами-плагиатусами і пошуком по картинках;

— при просуванні групи, конкурси рекомендується використовувати лише в крайніх випадках. Люди звикають до халяви і за її зникнення, теж можуть зникнути. Наприклад, якщо ви раніше влаштовували щотижня лотерею, а потім раптом перестали, то учасники вашої групи почнуть обурюватися і можуть зовсім вийти з неї;

— будь-конкурс повинен обов’язково мати привабливу назву, свій слоган і навіть логотип. Так він залучить більше уваги і, надалі, буде асоціюватися тільки з вашим ресурсом;

— всі правила конкурсу повинні бути складені по пунктах, з виділенням основних ключових моментів;

— не зайвим буде прописати і підстави для видалення учасника з конкурсу;

— обов’язково дізнайтеся, як учасники можуть накручувати голоси і т. д. для отримання перемоги і пропишіть всі ці прийоми заборонені. Наприклад, лайки можуть ставити лише друзі;

— при наростанні хвилі негативу виявляйте навички дипломатії та переговорів. Судіть чесно і справедливо, а на всі питання «чому він», відповідайте коротко і по суті. Намагайтеся не ображати своїх відвідувачів. Наприклад, проводячи конкурс на одному ресурсі, адміністрація вписала в правила обов’язковість унікального контенту. Однак переможцем стала мадам-копипастерша. Природно, серед учасників сайту піднялася хвиля обурення і 70% читачів покинули ресурс назавжди. Адже ви не хочете повторити подібну долю?

Пам’ятайте, що в конкурсі повинні перемагати учасники, які доклали найбільшу кількість зусиль. Не влаштовуйте з конкурсу лотереї, так як приз може дістатися самому ледачому і інші учасники виявляться дуже незадоволені.

Для прикладу наводжу організацію конкурсу в офіційній групі Рів Гош.

Рекламний банер:

Пример рекламного баннера для проведения конкурса в социальной сети

Завдання учасникам конкурсу:

Задание участникам конкурса при проведении конкурса в социальной сети