10 помилок, часто скоєних при продажі статей

25

10 ошибок, часто совершаемых при продаже статей

Як правильно продати свої статті?

Ви ніколи не замислювалися над тим, чому у деяких копірайтерів статті продаються дуже швидко, а в інших знаходяться у продажу місяцями, та їх ніхто не купує? І справа тут не в банальному везінні, як деякі могли б подумати, а в тому, що у тих авторів, чиї статті розкуповуються дуже швидко, є добре налагоджена система їх продажу. А інші копірайтери, особливо початківці, роблять безліч поширених помилок, що і призводить до зниження або зовсім відсутності продажів.

Ось головні помилки, які зазвичай відбуваються при продажі статей:

1 Якість та ціна статті не відповідають один одному. Часто початківці автори ще не можуть співвіднести свої сили і ринкову вартість копірайту, внаслідок чого у кілька разів завищують ціну на простий, нічим не примітний текст.

2 Ціна завищується навмисно в надії, що попадеться покупець, не розбирається в розцінках на статті. Природно, що при такому розкладі чекати продажів можна досить довго.

3 До статті не зазначено опис, або воно написано не за правилами. Тобто, воно не відображає коротко суть тексту, як повинно бути, а є, наприклад, частиною тексту статті, воно занадто довге, або, навпаки, занадто короткий, односложное і т. д.

4 Заголовок статті, її опис, або перший абзац містить орфографічні, граматичні, або якісь інші помилки, із-за чого стаття ігнорується покупцями.

5 Стаття сама по собі є малозмістовним, нецікавою, або погано написана. На таку статтю теж навряд чи хтось зверне свою увагу.

6 Стаття не є актуальной або чимось корисною для відвідувачів сайту. Наприклад, тема давно застаріла, або сама інформація вже неактуальна на сьогоднішній день. Саме тому іноді вже знаходяться на продаж статті потрібно вносити необхідні зміни.

7 Про ціну вже згадували, але тут потрібно враховувати ще й справжній стан речей на ринку. Якщо статті взагалі на даний момент продаються погано, то ціну можна знизити ще, в якості невеликого бонус покупцю. Зрозуміло, що ніякому копірайтеру не хочеться працювати за копійки, але іноді, особливо починаючому автору, по-іншому просто не можна.

8 Невелике значення, але все ж має нікнейм, від якого продаються статті. Зайва екстравагантно або прямота при виборі нікнейму можуть негативно позначитися на продажах статей. Оскільки покупці належать іноді до процесу покупки статей досить скрупульозно, не варто вибирати для роботи на біржі занадто брутальні, або, навпаки, занадто легковажні імена. (Перше просто відлякає покупців, а друге змусить задуматися про компетентність автора.) Нікнейм копірайтера повинен говорити в першу чергу про його серйозне ставлення до своєї роботи і клієнтам.

9 І, звичайно, величезне значення має тематика статті. Якщо вона обрана неправильно, стаття може дуже довго не продаватися. Краще всього продаються статті, тематика яких є затребуваною на даний момент, або взагалі завжди. Якщо не знаєте, про що писати, подивіться на біржі в розділі «що шукають замовники», і ці пошукові запити і використовуйте в якості тем для написання нових текстів. Або ж пишіть на ті теми, які цікавлять людей завжди (зазвичай це ті теми, які постійно обговорюються в соціальних мережах, на форумах, і які часто зустрічаються на багатьох сайтах).

10 Якщо копірайтер не знає основних вимог до веб-текстів, і не розуміє, що саме потрібно покупцям, продажу статей теж можуть знижуватися. У цій ситуації треба вивчити, перш за все, правила написання статей для Інтернету, а також навчитися чітко собі уявляти, що за статтю ви пишіть і для кого, на якому сайті вона може бути опублікована і т. п. Це теж дуже допомагає зорієнтуватися в тому, який матеріал зараз більш затребуваний.

Звичайно, при продажі статей існує і безліч інших нюансів, але у кожного продавця статей вони свої. Комусь краще вдається продаж, наприклад, новин та оглядів, а хтось чудово пише про сайти та оптимізацію, і нічого іншого у нього не купують. Хоча, зрозуміло, хороший копірайтер повинен вміти писати абсолютно будь-які тексти однаково гідно. Але це не так вже й важливо, якщо ви змогли знайти «свою» нішу в копірайтингу, і працюєте в ній цілком успішно.