Купівля сайту, що впливає на вартість?

841

Один з найдієвіших способів заробити в інтернеті свій сайт. Його можна зробити самому, замовити у професіоналів або купити вже готовий.

Самостійне створення сайту – найдешевший, але в той же час і найбільш трудомісткий варіант. Вам доведеться займатися дизайном, пошуком хостингу, наповнення контентом, просуванням і багатьом іншим. Щоб почати отримувати навіть мінімальний дохід, доведеться докласти дуже багато сил. Замовивши сайт у професіоналів, ви економите час і отримуєте в результаті вже готовий сайт. Але за це доведеться заплатити, до того ж це не вирішує питання з просуванням і контентом. Покупка вже існуючого сайту – найдорожчий, але і найпростіший спосіб почати швидко отримувати дохід.

Купуючи сайт, ви можете попередньо оцінити його і приблизно уявити, скільки він може вам принести. На вартість сайту та розмір доходу від нього впливає цілий ряд факторів.

Вік сайту. Чим він більший, тим вище довіра до ресурсу з боку пошукових систем і тим легше здійснювати його подальшу розкрутку. Крім того, «ветеранам» прощаються деякі грішки, за які молодий сайт цілком може потрапити під фільтр.

«Пузомірки». Так називаються показники сайту, присвоєні йому пошуковими системами. Для Яндекса це показник ТІЦ, а для Google PR. Чим ці показники вище, тим більшу суму може запросити власник ресурсу за розміщення на ньому посилання. Для багатьох вебмайстрів як раз дохід від продажу посилань є основним.

Відвідуваність. Цей показник більш важливий у тому випадку, якщо ви плануєте заробляти на контекстній рекламі (Директ або Adsense). Тут все просто, чим більше людей щодня відвідують ваш сайт, тим більше кліків по рекламі. А за кожен клік ви будете отримувати певну плату (від декількох центів до декількох доларів, в залежності від тематики).

Дизайн. Хоча при створенні сайту саме дизайн виявляється найдорожчим його елементом, на ділі він займає далеко не головне місце. При заробіток на продажі посилань, він взагалі не має значення. А відвідувачі зазвичай приходять на сайт за конкретною інформацією, а не для того, щоб милуватися шедеврами оформлення. Приміром, більшість англомовних сайтів мають вкрай простий дизайн, і це не заважає їм залучати велику кількість відвідувачів. Головне щоб дизайн не заважав сприйняття інформації та навігації по сайту.

Кількість сторінок в індексі. Показник другорядний, але тим не менш досить важливий, якщо ви плануєте заробляти на продажу посилань. Чим більше сторінок з хорошими показниками PR – тим вище ціна за розміщення посилання.

Участь сайту в будь-яких системах по заробітку. Зазвичай при продажу сайту, передаються і пов’язані з ним акаунти на біржах з продажу посилань або в партнерських програмах.

Наявність фільтрів пошукових систем. Сайт, що знаходиться в лазні практично нічого не коштує, незважаючи на всі свої достоїнства. Адже витягнути його з бана обійдеться у велику суму.

Це основні показники, на які варто звернути увагу при покупці сайту.