Варто наражати себе на небезпеку, обравши традиційну методику розкрутки?

907

Варто наражати себе на небезпеку, обравши традиційну методику розкрутки? «Від звичних методів кар’єрного росту в інтернеті краще відмахнутися», — до такого висновку прийшли досвідчені оптимізатори. Вони не можуть про це мовчати і бажають поділитися отриманим досвідом з громадськістю. Отже…

Існує п’ять загальновідомих і ефективних способів підвищити популяризацію інтернет-проекту:

1. Розробити кілька самостійних сторінок з рівнозначним змістом
Для індексації пропонуються кілька фраз, схожих за змістом, але по-різному викладених:
Наприклад:
курси за сайтостроению;
уроки створення сайтів;
інструкції по створенню сайту.

Для недосвідчених користувачів мережі кожна з вище перерахованих пошукових фраз призводить до однакового результату. І якщо міркувати розсудливо, створювати для кожної з них самостійну сторінку немає необхідності.

Але деякі web-майстра упевнені в зворотному: на їхню думку, ключова фраза повинна бути прописана в Title кожної сторінки, а також відображена в адресі сторінки і заголовку статті. А для більшої надійності – ще й у початковому фрагменті рекламного тексту. В результаті такої діяльності виникає безліч ідентичних за змістом сторінок, які можна назвати унікальними лише в технічному відношенні.

А перед очима користувача виникає список однакових пропозицій, з яких він не може вибрати: отримати йому інструкції по створенню сайтів по електронній пошті, або замовити розсилку уроків на e-mail.

Не впоравшись з такою непосильним завданням, зацікавлений в послузі користувач піде з такою незрозумілою сторінки на більш доступну для сприйняття, і точно так само вчинять його попередники і послідовники.

Найкращий спосіб виправити становище – залишити одну сторінку, в Title якій сформульовано один варіант пошуковий запит в адресному рядку інший, а в заголовку – третій.

2. Пустити пошукових роботів по помилковому сліду
Бажаючи отримати трафік, недалекоглядні майстра «розбавляють» загальну формулювання популярними фразами, що мають непряме відношення до змісту сторінки. Наприклад, запит «відгуки про курси сайтобудування», веде на сторінку, позбавлену відгуків. В результаті залучений трафік виявляється не цільовим і навіть шкідливим.

Щоб врятувати репутацію такого сайту, потрібно замінити не цільові ключові фрази інші — відповідають змісту контенту.

3. Додати інфо-розділ, позбавлений корисної інформації
Інформація у розділі є і їх досить багато (кілька об’єднаних взаємними посиланнями сторінок), але якщо б її не було, відвідувачі сайту нічого не втратили б. Для власника сайту, занадто захопилася покупкою неінформативних статей, таке «розширення» інфо-розділу може закінчитися фільтр АГС (через який сайти потрапляють в “чорний список” Яндекса).

Врятує положення інфо-розділ, що відображає діяльність власників сайту і реально корисний для користувачів.

4. Створювати безліч піддоменів, не несуть важливої інформації
Заради отримання трафіку створюються піддомени для різних міст, областей і регіонів. Цей спосіб просування працює тільки в тому випадку, коли зміст кожного з піддоменів – унікальне і інформативно. Прикладом може послужити, наприклад, популярна і затребувана в інтернеті безкоштовна дошка оголошень.

Багато web-майстра, не мають можливості заповнити свої піддомени унікальним вмістом, допускають до індексуванню субдомени, що відрізняються один від одного тільки назвами міст і, замість того, щоб просувати свій бізнес, ризикують потрапити в чорні списки пошуковиків.

Врятувати ситуацію може лише відмова від піддоменів, позбавлених унікального вмісту. Але якщо без регіональної реклами не обійтися, власники комерційних компаній можуть вибрати в якості альтернативи реєстрацію в Яндекс Каталозі, де передбачена можливість міжрегіональної реклами.

5. Створити кілька сайтів, які просувають один і той же продукт
До такого методу часто вдаються власники бізнесу, які хочуть відкинути конкуруючі компанії на другу і наступні сторінки видачі. Яндекс давно вже «навчилася» виявляти таких сайтовладельцев і об’єднувати їх контенты з допомогою фільтра аффилирования. Наприклад, коли сайти офіційно належать різним господарям і відрізняються дизайном, змістом і особливостями хостингу, але мають однаковий асортимент товару, однакові прейскуранти, умови кур’єрської доставки та контактні телефони, пошукова система розпізнає їх як один і той же контент.

Єдино правильне рішення, яке може прийняти власник декількох сайтів – просувати свою продукцію за неидентичным пошуковим запитам.
Вищеперелічена seo-методика може бути продуктивною лише тоді, коли немає іншого способу зробити web-сайт максимально корисним для користувачів.