Залучення соціального трафіку ваш сайт

1125

Комплексна розкрутка сайту в сучасних високо конкурентних умовах вимагає здійснення заходів не тільки з пошукової оптимізації, але і по залученню соціального трафіку.

Соціальний трафік – це трафік, який формується за рахунок користувачів ресурсу, що прийшли на його сторінки по посиланнях, які знаходяться в соціальних мережах та на сторінках інших проектів соціальної спрямованості.

Як видно, джерелами соціального трафіку можуть бути не тільки соціальні мережі. Дуже часто автори сайтів забувають, але соціальний трафік може бути також притягнутий зі сторінок різних сайтів-спільнот, форумів, сервісів для певних категорій користувачів інтернету.

Всі заходи, за допомогою яких здійснюється залучення соціального трафіку, можна розділити на зовнішні і внутрішні .

Внутрішні заходи передбачають специфічну налаштування сайту. Вони орієнтовані на збільшення кількості зовнішніх посилань ресурсу на сторінках соціальних мереж (Вконтакте, Twitter, Facebook і так далі) .

Суть такої налаштування зводиться до того, що в структуру документів інтернет — ресурсу впроваджуються певні соціальні елементи . Це кнопки соціальних проектів, форми коментування контенту, блоки підписки на новини і так далі.

З допомогою подібних елементів цільові користувачі інтернет — ресурсів мають можливість залишати на сторінках своїх профілів у соціальних мережах посилання на цікаві і важливі для них сторінки сайтів.

Крім того, за допомогою соціальних форм коментування записів проектів, їх користувачі мають можливість легко і швидко залишати відгуки. Це істотно підвищує поведінкові характеристики інтернет – ресурсів.

Що стосується блоків підписки на новини , то вони можуть бути використані автором проекту тільки в тому випадку , якщо сайт має одну або кілька корпоративних сторінок в соціальних мережах.

Зовнішні заходи по залученню соціального трафіку необхідні для того, щоб залишити якомога більшу кількість посилань на сторінках таких ресурсів. Іноді зовнішня соціальна оптимізація проводиться шляхом найму на роботу одного або декількох професіоналів, компетентних в галузі соціального просування. Вони за певну грошову винагороду залишають посилання із заздалегідь обумовленими властивостями на сторінках соціальних майданчиків. Такий підхід до соціальної розкручуванні дає можливість власнику сайту суттєво економити час.

Також серед зовнішніх заходів щодо здійснення соціальної розкрутки виділяють інтернет – рекламу, розміщену на сторінках соціальних площадо . Як правило, така реклама є ефективним інструментом розвитку тільки для комерційних ресурсів.

Крім усього іншого, варто відзначити, що грамотний підхід до залучення соціального трафіку може суттєво збільшить кількість залучених цільових відвідувачів .