Як створити власний бренд на «Фейсбуці»?

79

Как создать собственный бренд на «Фейсбуке»?

Всім привіт! Продовжую аналізувати можливості соціальних мереж в плані заробітку і сьогодні мова піде про Facebook.

Сьогоднішній «Фейсбук» — це вже не та любительська мережа, в якій люди просто спілкувалися ще років 5 тому. Зараз «Фейсбук» можна назвати повноцінним інструментом для зміцнення партнерських зв’язків та рекламування своєї персони. До того ж з допомогою цієї соціальної мережі у кожної людини з’являється шанс познайомитися з потрібною йому людиною, зіткнутися в реальному житті з яким просто неможливо.

Також за допомогою FB можна з легкістю стати відомим і знаним людиною у своїй сфері діяльності. Для цього потрібно всього лише вести блог і додавати нових друзів і передплатників. З часом люди зацікавляться вашою персоною, і ви з легкістю зможете знаходити потрібні контакти, домовлятися з потрібними людьми.
У даній статті ми розберемо з вами всі можливості FB, необхідні для того, щоб стати відомим.
Поїхали!

Розбираємося в інтерфейсі Facebook

Доскональне вивчення всього інтерфейсу вам необхідно, насамперед, для того, щоб надалі використовувати соціальну мережу по максимуму. Для багатьох FB здається занадто складним у порівнянні з тим же контактом, але повірте, це далеко не так. «Фейсбук» тільки з боку здається неприступним, але насправді простий до мозку кісток.

Отже, першим ділом вам потрібно заповнити свій особистий профіль.
1. Обов’язково вкажіть місце роботи. При додаванні в друзі багато людей дивляться на кількість спільних друзів, місце роботи і посаду передбачуваного одного. Так що запам’ятайте це на майбутнє.
2. У фотоальбоми додайте якісні і різні фотографії. Дивитися на ваші фото, де ви в самоті позуєте на тлі пам’яток, ніхто не буде. Так що подібні «шедеври» краще не викладати. Не зайвим буде придумати цепляющее опис до кожної фотографії. Так люди будуть частіше лайкати на ваші фотки.
3. На обкладинку вашої сторінки встановіть якісне фото з високою роздільною здатністю. Це може бути пейзаж, абстракція іл ваш портрет. Головне – знімок повинен бути стильним і доповнює вашу сторінку.

Робимо портрет вашої потенційної ЦА

В даному випадку вам необхідно скласти найбільш точний портрет вашого майбутнього читача: стать, вік, сфера занять, інтереси, лексикон і т. д. Навіщо все це робити? Зараз поясню. Щоб бути популярним у певної аудиторії, потрібно підлаштуватися під неї і розмовляти на одній хвилі. Погодьтеся, якщо ви будете заливати про локус контроль рэперам, то успіху точно не доб’єтеся, як і популярності. У кращому випадку над вами посміються, в гіршому – виставлять посміховиськом. Тому пишіть про все простими словами. Не намагайтеся здаватися кимось іншим. Вас швидко розкусять і перестануть довіряти.

Першим ділом додайте до себе всіх друзів, знайомих і колег по роботі. Не бійтеся висилати запрошення та начальнику. На Заході вже давно в порядку речей розпивання пива в компанії директора і його додавання в друзі в усіх соц. мережах.

Крім цього розішліть кілька запрошень відомим людям з вашої сфери діяльності. Після додавання вас у друзі, простудіюйте списки цих людей і додайте в друзі тих, хто може здатися вам цікавою. Надалі, бачачи у вас в друзях серйозних людей, потенційні «френди» охочіше будуть додавати вас в свій список.

Беремо участь у дискусіях

Тут у вас може виникнути питання: якого дідька я повинен коментувати чужі пости? Однак у цьому і полягає весь секрет популярності на FB. Погодьтеся, маючи в друзях 2-3-4 тисячі людей, поспілкуватися з кожним просто нереально. Натомість у коментарях під чужим постом можуть спілкуватися і заявляти про себе сотні людей. Природно, бачачи відверто дурні коментарі або фото, краще не уражати. Так ви про себе, може бути, і заявіть, але покажете себе не з кращого боку.

Їдемо далі.

Як ви, напевно, знаєте, видача у стрічці новин сортується за кількістю «лайків» та коментарів. І якщо ви поставили кому-то «лайк», то в його новинний стрічці з’являться ваші записи. Вдячний за поставлене сердечко користувач може у відповідь прокоментувати вашу запис або теж поставити «лайк». Надалі завдяки такій системі ви з легкістю зможете заводити контакти з потрібними людьми. Але не забувайте і про коментарях під власними записами. Пам’ятайте, що будь-яка людина, що написав щось під вашим постом або фото, буде чекати зворотного зв’язку. У разі мовчання, не думаю, що не отримав відповіді користувач повернеться на вашу сторінку або до вашим записам.

Що і коли писати в Фейсбуці?

В даному випадку складно дати будь-яку пораду. Намагайтеся викладати публікації 3-4 рази в тиждень. Пишіть про щось яскравому емоційному, такому, що хотілося б прокоментувати. Якщо не знаєте, як краще почати, починайте від протилежного. Пишіть про те, що вас дратує, пишіть емоційно і у всіх подробицях. Емоційні тексти завжди чіпляють найкраще.

Пишіть про щось сокровенне, про насущне, або про наболіле, терзають і інших людей. Однак ніколи не лебезите перед читачами. Також намагайтеся не використовувати нецензурну лексику. Гострі слівця, можливо, і додадуть вашим текстам колоритності, але сильно знизять ваш рейтинг в очах колег і партнерів по бізнесу.

Оновлюємо свої фотографії

Іноді вам доведеться оновлювати фотографії на обкладинці і в профілі. Для цього найкраще підійдуть якісні фотографії, зроблені в студії. При відсутності якісних знімків попросіть когось вас познімати. Проте не намагайтеся спеціально позувати і дивитися в камеру з натягнутою посмішкою. Це відразу буде видно. Ідеальний варіант – випадкові кадри, що показують ваші реальні почуття і непідробні емоції.

Користуємося забороненими прийомами легально

«Вкидання» — так називаються однобокі радикальні думки з приводу якоїсь проблеми. Наприклад, ви пишіть статтю із заголовком «Кого першим выпрут з роботи в кризу?», після чого перераховуєте відомих фахівців у своїй сфері діяльності. З такою гучною статтею купа коментарів вам забезпечена.

«Лайки» до старих знімків. Якщо хтось раптом вирішить поставити плюсик одному з ваших давніх фото, воно тут же вилізе в стрічці новин. І ваші друзі також можуть коментувати і «лайкати» це фото. У підсумку ви отримаєте невеликий вірусний ефект. Погодьтеся, приємно.

Перепости до аносі. І хоча даний метод не дає доброго відгуку, час від часу ви можете робити перепост цікавою новини зі своїм класним комментом. Але ніколи не робіть перепис без коментарів, адже так ваші друзі не зрозуміють, що ви хочете сказати своїм дією.

Про що не варто писати в Facebook

Про політику. Так, якщо ви відомий політик чи політолог, тоді можете спокійно писати на цю тему. Однак якщо ви далекі від цієї теми і нічого в ній не розумієте, краще не лізьте. В крайньому випадку, ви можете викласти цікаву фотку відомого політика, але не більше.

Про війну. В даному випадку писати на цю тему ви можете, знову ж таки, тільки в тому випадку, якщо жили в гарячій точці або були учасником бойових дій. В іншому випадку краще зберегти репутацію і не переписуйте низькосортну бульварну пресу.

Про сексуальні меншини. Думаю, тут все і так зрозуміло. Якщо ні, поясню. Не варто писати про те, як ви ненавидите гомосексуалістів і всі країни підтримують подібних людей. По-перше, — це просто неетично. По-друге, серед ваших друзів можуть бути подібні люди. Ну, а по-третє, за подібні висловлювання вас можуть заблокувати і навіть забанити.

Про міжнародні скандали. Погодьтеся, в цьому випадку ви не зможете докладно висвітлити проблему. Так навіщо за неї братися? Природно, ви повинні бути в курсі найгучніших подій, але не варто писати про них, і, тим більше, лізти в перепалку з опонентами.

Про релігії. Мабуть, найболючіше питання. Навіть якщо ви не приймаєте якусь віру, не варто писати про неї погано. Адже в даному випадку люди цієї релігії сприймуть вашу публікацію як особисту образу. І хто знає, чим все може обернутися.

Про необхідність хештегов

В FB хештеги використовують тільки для додання більшої емоційності. Наприклад, «Сьогодні випав перший сніг, а я без чобіт. #летовернись». Хтось любить хештеги, хтось ні. Як би те ні було, не варто вставляти кілька рядків хештегов наприкінці публікації, так як вони багатьох дратують.

Найпопулярніші теми

Як говориться «Любові всі віки покірні». І «Фейсбук» не є винятком. Тема кохання тут мусолится день у день без перепочинку.

Чоловіки vs жінки. Чи буває дружба між ними? Можлива дружба після розставання? Висловлюйте свою думку по будь-якій проблемі, а в кінці публікації обов’язково запитуйте у читачів їхню думку. Подібні публікації швидко набирають сотні коментарів і переростають в гарячі суперечки.

Інститут сім’ї. Дана тема цікавить людей різного віку, віросповідань і статевих приладдя. Тут можете написати про плюси і мінуси шлюбу, про поганих звичках жінок (або чоловіків), про ставлення до шлюбу. І повірте, чим більше ви будете неправі, тим більше коментів отримаєте. Адже людина така істота – йому просто необхідно буде довести зворотне.

Робота. Чистий аркуш для творчості. Ви можете писати про курйозні випадки на роботі, про вибір професії, про те, що вам подобається у вашій роботі і т. д. Однак намагайтеся не зачіпати негативні моменти вашої і чужої роботи, адже роботодавці теж можуть відвідувати вашу сторінку.

Щастя. Ось тут вже повірте, без коментарів ви не залишитеся. Пишіть про своє щастя, запитуйте про те, що робить людей щасливими, про щасливу подію, дні і т. д. Повірте, навіть самий серйозний клерк хоче отримати свою порцію позитивних емоцій. Тому люди охоче будуть ділитися своїми переживаннями та емоціями.

На такій позитивній ноті закінчую статтю і, сподіваюся, наведені вище поради допоможуть вам перетворитися в впізнаваний бренд на «Фейсбуці».