Найпопулярніші міфи, щодо онлайн кредитів в Україні

19

У наш час онлайн позики в Україні набирають значної популярності, завдяки своїй доступності та легкості замовлення. Але незважаючи на це, деяка частина населення боїться користуватись таким видом займів, аргументуючи це певними очевидними (на їх думку) мінусами онлайн кредитів. Окрім того, якщо вникнути в суть питання та намагатися розібратись в ньому, ці недоліки не що інше, як міфи та спроби конкурентів онлайн займів скомпроментувати цей вид послуги.
Отже, які саме існують легенди, щодо онлайн кредитів?

  1. Для оформлення займу онлайн потрібно надавати під заставу своє майно.
    Зазвичай для отримання онлайн кредиту потрібен лише паспорт та РКПП. Звісно існують фірми, що надають позики лише під залог, наприклад, авто. Але у такому випадку мова йде про чималі суми, а МФО, що надають онлайн займи, спеціалізуються на кредитуванні на суми від 500 до 15000 гривень. А отже і запитувати для отримання кредиту в якості застави будь-яке майно – не правильно.
  2. По короткотерміновим кредитам нараховують великі %.
    Звісно ж, оскільки кредит надається без усіляких застав, по найменшому пакету документів, навіть якщо у позичальника погана кредитна історія – відсоток по займу буде трохи більшим, ніж у офіційних банківських установ. Проте, навіть враховуючи сказане, % по займу отриманому в мікрофінансовій організації не буде «захмарним». Мова йде насамперед про короткотерміновий кредит, загальним строком кредитування на 1-10 діб. Також, такі фірми досить часто проводять спеціальні акційні пропозиції із залучення нових клієнтів, надаючи онлайн кредити під 0 %.
  3. Онлайн займи завжди супроводжуються прихованими комісіями та нарахуваннями.
    Ще одна байка, щодо онлайн позик. По-перше, всі приховані платежі повинні бути законними, а отже мають бути вказані в договорі, що підписується з позичальником (навіть якщо це електронна версія договору). А отже, ніхто і ніщо не заважає досконально прочитати документ на предмет прихованих нарахувань. По-друге, кожна МФО турбується про свій імідж, адже зважаючи на конкурентне середовище, їм (мфо) треба не тільки підключати нових клієнтів, а й працювати над повторними зверненнями від існуючих.