Нова рекламна біржа Вконтакте
Офіційне відкриття рекламної біржі найбільшої соціальної мережі рунету Вконтакте відбулося. Після нетривалого тестового періоду біржа відкрила свої рекламні двері для всіх бажаючих прийняти участь в житті сайту. А бажаючих цих, як відомо чимало. Таким чином, Вконтакте наводить порядок в рекламному «королівстві» імені самих себе. Тепер рекламний бізнес в громадах діє за правилами: просто, прозоро і доступно. Власники великих груп тепер на ділі зможуть перевірити свої побоювання та сподівання, пов’язані з набуття чинності біржового рекламного механізму.
Відтепер адміністратори спільнот (кількість передплатників групи не має значення) будуть керувати рекламними постами. В меню групи з’явилася додаткова функція: «Управління спільнотою», де адмін групи може переглянути нові пропозиції від рекламодавців. Відповідальний адміністратор може вибирати які саме рекламні пропозиції і за якою ціною будуть розміщені на сторінках спільноти. Більш того, пропозиції про розміщення реклами будуть приходити не тільки на електронну поштову скриньку, але і на мобільний телефон у вигляді SMS-повідомлення. Адмін групи може обговорити з рекламодавцем додаткові умови, а так само зміст рекламного матеріалу. Тепер для кожного без винятку рекламного повідомлення є своя статистика.
За твердженнями розробників Вконтакте, комісія біржі не буде перевищувати 45% і стосуватиметься тільки найбільших спільнот соціальної мережі. Вконтакте навіть називають конкретну цифру в десяток спільнот, які й будуть платити більше за інших. Так сказати податок на розкіш, яку можуть дозволити лише обрані представники соціальної мережі. Для спільнот з невеликою кількістю передплатників відсоток буде значно знижений. Для власників груп соцмережа пропонує будь-який зручний спосіб виведення грошових коштів: безготівковий переказ, електронні грошові системи перекладу, а так само кредитні картки, вислані офіційним представникам груп.
Загалом, з’явився реальний конкурент таких рекламних монстрів як Яндекс.Директ і Гугл.Адсенс. Причому таргетування Вконтакте буде на порядок ефективніше, так як буде налаштовуватися на кожного конкретного користувача соціальної мережі, який заповнив свій профіль. Думаю, варто створити яку-небудь групу для випробування заробітку і нового функціоналу.
До речі, ціни на рекламу в деяких співтовариствах:
Зайти на біржу можна тут http://vk.com/exchange
Слідкуйте за новинами на нашому сайті і ви оперативно дізнаєтеся все найцікавіше з життєдіяльності соціальної мережі Вконтакте.
P. S. Тут ще маленьке доповнення, а то я вже розігнався! Поки можливість підключення до біржі реклами є тільки в спільнот з відвідуваністю не менше 100 000 чоловік в добу. Однак, до кінця року, обіцяють відкрити доступ на біржу для всіх бажаючих.