Вконтакте — рекламна біржа доступна для всіх

1455

Нова рекламна біржа Вконтакте

Офіційне відкриття рекламної біржі найбільшої соціальної мережі рунету Вконтакте відбулося. Після нетривалого тестового періоду біржа відкрила свої рекламні двері для всіх бажаючих прийняти участь в житті сайту. А бажаючих цих, як відомо чимало. Таким чином, Вконтакте наводить порядок в рекламному «королівстві» імені самих себе. Тепер рекламний бізнес в громадах діє за правилами: просто, прозоро і доступно. Власники великих груп тепер на ділі зможуть перевірити свої побоювання та сподівання, пов’язані з набуття чинності біржового рекламного механізму.

Відтепер адміністратори спільнот (кількість передплатників групи не має значення) будуть керувати рекламними постами. В меню групи з’явилася додаткова функція: «Управління спільнотою», де адмін групи може переглянути нові пропозиції від рекламодавців. Відповідальний адміністратор може вибирати які саме рекламні пропозиції і за якою ціною будуть розміщені на сторінках спільноти. Більш того, пропозиції про розміщення реклами будуть приходити не тільки на електронну поштову скриньку, але і на мобільний телефон у вигляді SMS-повідомлення. Адмін групи може обговорити з рекламодавцем додаткові умови, а так само зміст рекламного матеріалу. Тепер для кожного без винятку рекламного повідомлення є своя статистика.

За твердженнями розробників Вконтакте, комісія біржі не буде перевищувати 45% і стосуватиметься тільки найбільших спільнот соціальної мережі. Вконтакте навіть називають конкретну цифру в десяток спільнот, які й будуть платити більше за інших. Так сказати податок на розкіш, яку можуть дозволити лише обрані представники соціальної мережі. Для спільнот з невеликою кількістю передплатників відсоток буде значно знижений. Для власників груп соцмережа пропонує будь-який зручний спосіб виведення грошових коштів: безготівковий переказ, електронні грошові системи перекладу, а так само кредитні картки, вислані офіційним представникам груп.

Загалом, з’явився реальний конкурент таких рекламних монстрів як Яндекс.Директ і Гугл.Адсенс. Причому таргетування Вконтакте буде на порядок ефективніше, так як буде налаштовуватися на кожного конкретного користувача соціальної мережі, який заповнив свій профіль. Думаю, варто створити яку-небудь групу для випробування заробітку і нового функціоналу.

До речі, ціни на рекламу в деяких співтовариствах:

Цены на рекламу в группах Вконтакте

Зайти на біржу можна тут http://vk.com/exchange
Слідкуйте за новинами на нашому сайті і ви оперативно дізнаєтеся все найцікавіше з життєдіяльності соціальної мережі Вконтакте.

P. S. Тут ще маленьке доповнення, а то я вже розігнався! Поки можливість підключення до біржі реклами є тільки в спільнот з відвідуваністю не менше 100 000 чоловік в добу. Однак, до кінця року, обіцяють відкрити доступ на біржу для всіх бажаючих.