Послуги графічного дизайнера

Новое слово в дизайне: как новичку создать эффектный логотип?

Коли запитали понад 9 тис. Осіб про те, якими вони бачать найважливіші якості «дизайнера майбутнього». Серед цих якостей називали комунікабельність, вміння слухати, сторітеллінг і аналіз даних. Але в топі списку – вміння адаптуватися до змін, технологічним і соціальним. Також хочемо вам порекомендувати услуги графического дизайнера киев

Словосполучення «графічний дизайн» вже близько 100 років. Вважається, що його вперше вжив американський дизайнер Вільям Еддісон Двіггінс в своєму есе 1922 року. З тих пір розуміння «графічного дизайну» сильно трансформувалося. Єдиною незмінною складовою залишалося … зміна. Дизайнери весь час адаптуються і еволюціонують – під впливом викликів суспільства, нових технологій або ще чого іншого і обставин.

Ми опитали 13 дизайн-експертів про те, які тренди будуть домінувати в 2020 році і які варто чекати потім. Від 3D-інновацій до екології – вони пройшлися по головним аспектам, підтвердивши або дописавши висновки 2019 Design Census. Поринайте, вивчайте і використовуйте ці інсайти, щоб зробити свої дизайни в новому році ще більш цікавими і значущими.
    «Я думаю, графічний дизайн можна розділити на два типи: той, що спирається на технології і нові можливості, і той, який їх категорично заперечує. Другий тип більше про експресію, крах усіх правил і марш проти нових можливостей софта і хард-року, – стверджує британський художник, дизайнер і каліграф Роб Дрейпер.

 Ті, хто відносить себе до другого типу, люблять і цінують недосконалості і характер образів – і намагаються повторити їх в діджітале. Але додавши якомога більше фактурності, почуттів. Цей принцип закликає шукати і підкреслювати недосконалості в тих же каліграфічних написах, а не намагатися замінити їх на ідеальні, рівні шрифтові написи.

 У цьому підході задіяно багато: відбитки букв, недбалі чорнильні відбитки, графіт, фарба, новий погляд на старі (і улюблені) образи. Багато великих бренди вже зробили крок в цьому напрямку. Мені здається, це дозволяє їм бути більш “людяними” і тримати контакт зі своєю аудиторією ».