Що таке пошуковий маркетинг

3-30-2019

Что такое поисковый маркетинг
За останній рік ринок SEO зазнав ряд змін. Ми пройшли через зміни в схемах оплати, відмова від гарантій, розвиток регіонального пошуку. В цьому році ми всерйоз заговорили про поведінкових факторах, а поняття , набуваючи свій істинний сенс. Втім, давайте докладніше розглянемо, що ж змінилося.
Резюмуючи, можу сказати, що ринок розвивається, рівень якості надання послуг зростає, наближаючись до західним зразком, а SEO стає частиною комплексного інтернет – маркетингу.
Яндекса неодноразово пророкували «смерть» платних посилань.
Наприклад, за запитом 7 сайтів у видачі про французького імператора і 3 про торт.
Як це позначилося на роботі оптимізаторів. Терміни просування збільшуються, продовжує зростати конкуренція, але в цілому це компенсується і зростанням купівельної аудиторії: за рік кількість запитів «ноутбук» за даними Яндекс. Введення алгоритмів машинного навчання змушують оптимізаторів кожен сайт розглядати індивідуально і проводити аналіз конкурентів: в залежності від тематики одні і ті ж фактори, можуть бути як позитивними, так і негативними. Якість пошуку помітно покращився, видача стала різноманітніше, з’явився поділ на регіони. В результаті цих перетворень якісь сайти стали просуватися краще, якісь гірше. Стрімко набирають вагу фактори, складно піддаються впливу. З’явився новий тренд – поведінкові чинники, навколо якого поки більше міфів та вигадок, ніж правди, але очевидно, що майбутнє за поведінковими факторами, питання лише в розвитку технологій. Схожа ситуація і з освітніми заходами: курси і семінари почали проводитися частіше, з’явилися нові центри навчання. Причина такого росту – ускладнення технології просування. Дуже сильно зросла цінність інформації. Що в таких умовах робити простим SEO – фахівців. Вихід один – підвищувати свою кваліфікацію, консультуючись у більш досвідчених колег. У співтоваристві SEO – фахівців виділилася прошарок експертів, що мають практичне підтвердження своїх знань і володіють інформацією. Це керівники провідних компаній, розробники аналітичних програм і систем автоматизації просування, SEO – фахівці мають високу кваліфікацію, здатні успішно працювати в самих конкурентних тематиках.
У дослідженні розглядалася понад 200 факторів, об’єднаних у блоки. Дослідження отримало широкий резонанс в співтоваристві SEO – фахівців і за його межами.
Яндексі, де за останній рік значно підвищилась якість сайтів.
Змінюються пошукові системи, змінюється SEO, змінюється рунет. Всі разом ми рухаємося в правильному напрямку.