SEO sprint заробіток на рефералах (Частина 2)

1035

Друга частина керівництва по заробітку на сеоспринте, початок дивіться тут.

Високий, стабільний, а головне — пасивний заробіток на SEO sprint неможливий без достатньої кількості рефералів. Реферал — користувач, зареєстрований по реф посилання іншого користувача, що дає останньому (реферер) можливість отримувати відсоток з прибутку першого. Основною проблемою для новачків є нездатність зібрати велику команду рефералів, через незнання елементарних способів, про які буде розказано в цьому матеріалі.

Основні відомості

SEO sprint заработок на рефералах

Для запрошення рефералів на SEO sprint використовуються або реферальні посилання, або банери, які можна знайти на сторінці «Робота з рефералами». Недосвідчені користувачі поміщають ці матеріали куди ні попадя, докладаючи величезних зусиль і не домагаючись бажаного результату. Найбільш розумним рішенням буде використовувати один або кілька дієвих способів запрошення рефералів, до обговорення яких ми переходимо.

Створення завдань на подібних ресурсах

Користувачі, які присвячують себе заробітку на буксах, воліють використовувати кілька десятків сервісів, створюючи мережі завдань. Для прикладу, на поштовику «X» створено завдання зареєструватися на поштовику «Y» і навпаки. Таким чином, ми отримуємо невелику мережу з двох завдань, які полягають, по суті, простий реєстрації. В даному випадку буде досить вражаюча конверсія, адже користувач, що заробляється гроші на першому ресурсі, зовсім не проти спробувати себе і на другому, нам якраз на руку.

SEO sprint заработок на рефералах

Як можна побачити на картинці, на SEO sprint завдання подібного роду — не рідкість. Причому тут мають місце і завдання типу «Вступити в реферали», що передбачає реєстрацію, а добровільний вступ до рефереру в комаду на даному ресурсі. Але створення завдань подібного роду доступні лише учасниками системи з рейтингом не менше 20.

Створення тематичних відео зі своєю посиланням

Інтернет тріщить по швах від різноманітних відеозаписів по заробітку, і це неспроста. Якщо запис дійсно цікава і корисна, відвідувачу легко її дивитися, а тому маленькими кроками він наближається до реєстрації на поштовику. Вставивши реферальне посилання під відео, можна отримати непогану кількість переходів з досить великою конверсією. Розглянутий спосіб примітний тим, що реєстрацію здійснюють лише дійсно зацікавлені люди, які точно будуть працювати, а, відповідно, приносити дохід.

Менш дієві способи поширення свого реферального посилання:
1. розміщення на безкоштовних дошках оголошень.
2. реклама в групах соціальних мереж.
3. розміщення на власному веб-ресурсі. В цілому, цей спосіб непоганий, але він буде працювати лише при наявності розкрученого тематичного сайту або блогу.
4. залучення на ресурс друзів і знайомих.
5. купівля рефералів в магазині SEO sprint. Досить непоганий варіант, що передбачає значні витрати грошових коштів. Дійсно хороші реферали, що приносять стабільний дохід, коштують близько 500 рублів за одного.

Скільки можна заробити на рефералах

В першу чергу варто звернути увагу, що на SEO sprint отчисляемый від рефералів відсоток безпосередньо залежить від рейтингу аккаунта реферера, тому для початку потрібно попрацювати над ним.

В плані заробітку все вирішується не кількістю, а якістю. Припустимо, у нас 500 чоловік в команді, кожен з яких приносить по 2 рубля в день. Здавалося б, дрібниця, а випливає в 1000 карбованців. Непогано, особливо для пасивного доходу. Проте, якщо з 500 чоловік працюю тільки 100, а решта просто висять мертвим вантажем, то дохід складе всього 200 рублів.

Ще на SEO sprint існує таке поняття як реферал другого рівня, тобто реферал реферала, від якого користувачеві також іде пасивний дохід, але значно менший, ніж від реферала першого рівня. Правда, починаються відрахування тільки коли ваш рейтинг досягне 100, а статус буде «Бригадир».

Працьовитих Вам рефералів!