Як просувати сайт

11-30-2018

Чи потрібно виходити на міжнародний рівень? Це більшою мірою залежить від майбутніх і актуальних потреб бізнесу. Якщо все частіше ваш сайт почали відвідувати з різних країн, то саме час приступити до мультирегіонального SEO просування. Хочемо порекомендувати подиитися тарифы на продвижение сайта

Спочатку варто врахувати кілька важливих нюансів:

Чи зможете ви реалізувати всі технічні нюанси?
У вас є ресурси для виконання необхідних робіт?
Якщо планується створювати інші мови, де ви візьмете носія конкретної мови, для правильного перекладу сайту?
Чи готові ви до виконання міжнародних замовлень і операцій?
Після того, як ви перевірили все вищевикладене, необхідно провести подальші дослідження. Як і з будь-якою новою ідеєю, спочатку необхідно переконається, що це свідомо не провальний початок.

Головне, з чого варто почати, це зрозуміти існує попит в конкретному регіоні на який планується просування. Тут варто почати з дослідження ключових слів, щоб зрозуміти, чи є попит в конкретному регіоні. Важливо відзначити, що складанні семантики необхідно проводити мовою, якою ви плануєте просуватися, а не використовувати звичайний переклад вже наявної семантики, і визначати частотність потрібних ключових слів в конкретній країні.

Якщо ці дані кроки вже зроблені і готові до роботи, наступним етапом є створення стратегії мультирегіонального просування. У даній стратегії необхідно врахувати основні пункти:

# Структура сайту
Можливо, ви бачили безліч різних реалізації мультирегіональних і багатомовних сайтів, кожен з яких має різні плюси і мінуси. Я схиляюся до використання підпапок, проте все сильно залежить від типу таргетингу, який ви будете використовувати.

Основні типи реалізації структур:

Домени – вибір регіональних доменів: example.fr, example.au
Субдомени — fr.example.com, au.example.com
Підкаталоги — example.com/au/, example.com/fr/
Це приклади настройки з використанням структури URL для Великобританії і Франції. Важливо відзначити, що ні в якому разі не можна робити динамічний показ контенту на одному URL для різних користувачів в залежності від регіону, в такому випадку ви втрачаєте можливість органічного просування.

Так само можливо просуватися не тільки на мову і місце розташування, але і окремо конкретно на мову і країну.

За таким же прикладом можна додати код на сайт:

< link rel=" alternate"href=" http://example.com/fr-en / "hreflang=" FR-gb" / >

Щоб забезпечити вибір мови або країни, а також автоматичну переадресацію на головну сторінку, необхідно використовувати параметр hreflang зі значенням «x-default»:

Це скаже пошуковим системам, що якщо є URL-адреса, яка не використовує цю структуру, він повинен за замовчуванням вказувати конкретну URL-адресу.

Важливо відзначити, що дані приклади наведені для головної сторінки сайту. Внутрішні сторінки також повинні мати цей код, але з зміненими URL-адресами, а не на головну сторінку.