Чому багато хто не домагаються успіху в копірайтингу

1088

Нині писати статті для сайтів вважається професією. Хтось пише сам, а хтось купує вже готові. Купити або продати текст можна на біржах унікального контенту. І, як Ви вже помітили, мова піде про тих фатальних помилках, з-за яких багато хто не домагаються успіху в копірайтингу.

Основні помилки починаючого автора:
1) Відсутність знань про сферу діяльності. Більшість проходять реєстрацію на біржі і приступають до написання статей, не розібравшись в правилах системи і, не розуміючи, що таке копірайтинг. В результаті чого, їх статті не проходять перевірку на унікальність, за що і падає рейтинг у системі.
Ще буває такий випадок, коли новачок виставив одну статтю на продаж і чекає за неї грошей. Для покупки статті потрібен деякий час. Не треба зупинятися, продовжуйте писати.

2) Вибір імені або ніка. При реєстрації на біржі, новачок не замислюється про це і навіть тут може допустити помилку: вибрати дивне, не розбірливе або просто дурне ім’я. Воно може відлякати замовника або викликати негативні емоції. Нік повинен бути зрозумілим і легко читаним. По можливості, вкажіть своє ім’я та прізвище.

3) Незавершена стаття. І таке трапляється. Написали половину тексту, потім передумали або щось не сподобалося – кинули. Це погана звичка. Якщо вже почали, то допишіть до кінця. Далі буде видно, що і де підправити.

4) Текст без перевірки і редакції. Деякі копірайтери не хочуть робити перевірку, а все через те, що бояться знайти що-то не так у своєму тексті, що їм може, не сподобається. Тим більше бояться довірити таку роботу редактору. Написану статтю обов’язково треба перевірити на помилки (орфографія, пунктуація). Ви ж збираєтеся її продати, а кому потрібна безграмотна стаття?

5) Визначення з ціною. В процесі виставки статті на продаж, автори-початківці призначають неправильні ціни за свої творіння. То ставлять великі ціни (від 10 до 100$ за 1000 знаків), то надто маленькі (від 0,2 до 0,3$ за 1000 знаків). У першому випадку вони переоцінюють себе, у другому – недооцінюють (бояться конкуренції). Новачкам бажано призначати ціни від 0,5 до 1,0$ за 1000 знаків. З наростанням досвіду, можна потроху підвищувати ціни за свої роботи.

6) Одночасна продаж статей на декількох біржах. Може статися так, що один і той же текст придбають кілька покупців. Цього не можна допускати. Так і не довго закінчити кар’єру копірайтера.

7) Не серйозність і дурість. Зустрічаються автори, які мають погані статті в своєму портфоліо або порушують правила системи. Профіль таких “копірайтерів” блокують або видаляють з біржі. Будьте серйозно налаштовані, адже Ви хочете заробити гроші, чи не правда?

Не допускайте таких помилок, працюйте над собою, удосконалюйтеся, здобувайте нові знання і будьте впевненими в собі. Успіхів Вам у кар’єрі копірайтера!

Чи пробували Ви свої сили на біржах копірайтингу?

Да
Так
Голосів:
0
Нет
Немає
Голосів:
0
Собираюсь
Збираюся
Голосів:
0