Як вибрати біржа статей

Как выбрать биржа статей
Для більш коректного відображення інформації на сайті Вам необхідно включити підтримку JavaScript в браузері.
Також хочемо вам порекомендувати биржа статей
Рекламний копірайтинг: як підвищити продажі.
Бажання та спроби заробити в Інтернеті призводять більшість претендентів на терені копірайтингу. І якщо в школі у вас було вище ніж «4» бала за орфографію та «5» за утримання – є всі шанси заробити собі на життя складанням букв у слова, а слів у пропозиції. Задумка біржі – об’єднувати в одному місці замовників унікальних текстів та виконавців, які готові їх писати. При цьому біржа отримує певний відсоток від виконаних замовлень, як і будь-який інший посередник. Подібна схема має ряд своїх позитивних сторін, від зручності до великого обсягу роботи, яка завжди є в наявності. Але ми зупинимося на негативних моментах біржі копірайтингу з позиції авторів, і відкрити очі на підводні камені новачкам. На цьому заснована левова частка заробітку бірж, які приваблюють натовпи замовників недорогими розцінками. Недосвідчені автори завжди зможуть знайти завдання для себе, але при цьому оцінювати його роботу за мінімальними тарифами. Якщо ви мрієте про славу і визнання своєї роботи – тоді навіть не варто починати працювати на біржі контенту. Сам принцип дії подібних сайтів – взаємозамінність авторів. Ризик потрапити у чорний список. Якщо ви фрілансер, то, не виконавши завдання, можна особисто порозумітися з замовником тексту і «зам’яти» питання різними способами. Біржа контенту сурова в подібних випадках – при виниклому непорозуміння адміністрація прийме сторону замовника, а ви ризикуєте потрапити у списки ненадійних співробітників і ще довго «відмиватися» від такої слави.
Ризик исписаться або відсутність саморозвитку. Робота на біржі копірайтингу ніколи не дасть вам можливість професійно зростати і вдосконалюватися. Рутинні тексти перетворюють подають надії авторів в одноманітних і нудних «штамповщиков». Не забувайте про те, що зароблені кошти не надходять безпосередньо в ваш гаманець, а проходять через «особистий» аккаунт біржі. Можна було б ще згадати про платному доступі до дошки замовлень, комісіях, неповажне ставлення адміністрації деяких бірж до авторів і відсутності будь-яких прав самих авторів. Усього перерахованого вище, мабуть, досить, щоб початківець копірайтер задумався про те, чи хоче він працювати на біржі контенту.
Чому не варто купувати тексти на біржі копірайтингу. Біржа копірайтингу: як вибрати підходящу.